hoe slapen jullie kindjes met 3 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama2011, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

heey hallo dames,

ons zoontje is net 3 maanden en sinds een week doet hij iedere keer
    slaapjes van 1 uur a 1 1/2 uur.
    hoe slapen jullie kindjes rond deze leeftijd?
    ik laat hem ook wel eens liggen na een uur maar schreeuwt dan alles bij elkaar kijk het dan een half uur aan. maar slapen ho maar!
    en hoelang zijn jullie kindjes wakker?
    s'avonds en s'nachts gaat het wel goed hij slaapt ook lekker door:D

2. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hier net zo. 's nachts gaat het perfect, terwijl meneer overdag echt maximaal twee keer een half uurtje slaapt. Met als gevolg dat hij om 18.00 knock out op bed ligt :p

3. misa

misa Niet meer actief

Mijn zoontje slaapt erg veel. Maar wordt tussentijds ook wel eens wakker. Maar ik laat hem altijd liggen en meestal valt hij wel weer in slaap. En soms haal ik hem er wel uit, maar dan is hij al binnen een uur weer moe.
    Normaal is hij tussen de slaapjes ook maximaal 1 a 1,5 uur wakker. Dan moet hij weer slapen.

4. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik heb hier een hele wakkere baby. Tussen de voedingen door slaapt hij maar een half uurtje. Hij krijgt om de drie uur borstvoeding. Na de borstvoeding is hij anderhalf uur wakker. Daarna slaapt hij een half uur en heel soms drie kwartier. 's avonds gaat hij om tien uur slapen tot de volgende ochtend tien uur. Hij wordt wel om 2 uur, 5 uur en 8 uur wakker voor borstvoeding maar slaapt gelijk weer verder.

Deel Deze Pagina