in eens weer erg vroeg!!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door miranda22, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo dames,

even het volgende, mijn zoontje is altijd een beste uitslaper geweest. meestal is hij pas tussen 9 en half 10 wakker.
    Nou hebben wij vorige week bij ruim 9 weken zwangerschap een miskraam gehad en is maandag operatief eruit gehaald en zins af gelopen weekend is hij iedere dag rond 7 uur wakker en vandaag stond meneertje al om 6 uur naast me bed.
    Zijn er meer peuters die dit hebben? en gaan ze van zelf weer langer slapen of blijft dit zo?
    Hij slaapt s,middags nog wel en dat heeft hij ook nodig anders is hij rond een uur of 4 bek af en wordt heel erg vervelend. Heb wel zijn middag slaapje beetje in gekort. Meneer kan zo van 12 tot 15 uur liggen als hij wil of langer maar als ik hem er na ander half uur uit haal ofzo staat hij de dag erna gewoon weer om 7 uur naast me bed.

Groetjes miranda

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier is het uitslapen tot 8:30 a 9:00 uur ook voorbij. Bij ons is het begonnen op vakantie waar ze om 6:00 uur wakker was. Nu is het gelukkig weer rond 7:00 uur. Ik denk dat het ook komt door het licht, de geluiden (die stomme vogels beginnen nu al rond 4:30 te zingen). Ik ben bang dat het hier pas weer voorbij is als het weer wintertijd wordt. Mijn dochter slaapt al heel lang niet meer `s middags.

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Bij Iris was t ook aan t verschuiven van 8u naar half 7.....we verduisteren de kamer nu weer en nu is t vaak weer 8u

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Het is hier nu ook steeds vroeger.
    Vanochtend was het 5 uur dat ze klaar wakker lag te kletsen in bed!
    Ging toen even naar het toilet, en het was gewoon al helemaal licht buiten.

5. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    wat grappig dat er meer met dit probleem zijn. Ik had ook een uitslapertje, meestal sliep hij tot half 9 of hij was wakker en ging dan lief spelen in z'n bedje. Nu wordt hij om 6 uur huilend wakker!!! meestal gaat hij wel weer slapen, maar begint dan rond 7 uur weer. Denk ook dat het door het licht komt. Z'n kleine broer slaapt tot 8 uur lekker door.

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hier eigelijk nooit een uitslaper gehad, maar onze knul is ook altijd rond half 7 klaar wakker. Maakt niet uit of hij overdag lang/kort slaapt, s'avonds vroeg of laat gaat liggen, er zit een wekkertje in hem die hem wekt om 6.20.;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier nog geen echte peuter dan, maar ook hij is echt al 2/3 weken vroeg wakker. 6 uur begint hij vrolijk te zingen en mama te roepen uit blijdschap! Ook hier maakt het niks uit wat hij nog eet of drinkt, hoe laat hij naar bed gaat en hoelang hij slaapt 's middags. Zal wel een fase zijn of door het seizoen komen, want normaal was het wel half 8.
    Helaas voor deze mama haha, ga nu zelf ook gewoon iets vroeger naar bed.

8. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik denk dat je blij mag zijn dat je periodes tot 9 uur hebt gehad. Veel peuters zijn voor dag en dauw wakker.
    Die van ons heeft een fase gehad waarbij hij tot 9 u of half 10 sliep maar nu is hij meestal rond 7.30 u wakker en dat vind ik eigenlijk best prima.

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Die van mij heeft 1x tot half 10 geslapen en dat was omdat ze tot na 12 uur opgebleven was met oud en nieuw ( wilde absoluut niet slapen in vreemd huis)
    Verder altijd rond 6 uur/half 7

Dus idd wees blij dat ze eerder zolang sliepen haha

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sluit mij bij Lexie aan,

je kan er niets aan veranderen, dus zou ook niet wanhopig gaan nazoeken waar het dan wel niet aan kan liggen.
    Accepteren en eerder je bed in is mijn advies....

Deel Deze Pagina