TripTrap vraagje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris zit nu nog in de bambino stoel, als de 2e er is wil ik er een (2dehands) triptrap stoel bijkopen voor Iris. Nu wilde ik haar pas bij een vriendin van mij in de TripTrap zetten met de beugel ervoor (is nu voorlopig nog wel handig..) maar ze kon er met haar beentjes niet in omdat haar schoenen bleven steken. Het dochtertje van mijn vriendin had hetzelfde.
    Herkennen julllie dit? Lijkt me erg onpraktisch....

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter zit al vanaf zo`n 13/14 mnd op een trip trap zonder beugel. De triptrap is juist bedoelt vanaf deze leeftijd om zo op te zitten. Schoenen hebben wij nooit aan in huis, dus dat probleem heb ik nooit ervaren. Oppas kindje is net zo uit als jullie Iris en zij zit ook zonder beugel hier op de triptrap.

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    dat kan je makkelijk oplossen door het zitplakje iets verder naar achteren vast te zetten. Dan wordt de opening tussen het plankje en de beugel groter.

Wij hebben het wel geprobeerd zonder beugel maar vind dat nog een beetje eng als ze er impulsief van af wil. Dus voorlopig nog even met de beugel erop.

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb ook sinds m'n dochter zo rond de 2jr is een 2ehands triptrap. Zónder beugel en dat gaat prima, maar m'n dochter is geen type dat op en af en druk doet enzo, dus ze blijft gewoon rustig zitten en dat gaat goed.

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

YJc; dat is een goeie; wist ik niet.
    Iris is niet echt heel erg druk, maar ik denk dat ze soms even vergeet dat ze los zit en er zo afdondert (zoals vandaag bijna van de trap omdat ze iets achter zich wilde aanwijzen..:)) Dus een beugel zou voor haar wel ok zijn.

Deel Deze Pagina