Haai girls... Ik was vanmorgen aan het forummen en toen zag ik een banner/ticker langskomen....daar stond in het Nederlands iets van: "Ik ben nu .... weken oud en krijg nageltjes maar ik hoef nog niet naar de manicure of pedicure" (iets in die richting). Alleen nu ben ik de site vergeten waar deze banner/ticker gemaakt is. Wie kan me helpen? Groetjes, Fish!
Bovenaan staat in het rijtje: Banners Deze moet je aanklikken en dan kun je er eén aanmaken. Dit moet je dan knippen en plakken bij je gebruikersinstellingen ergens. Dat wijst zich denk ik vanzelf.
Dat snap ik, maar die van R1lana is van een andere site denk ik, maar heb 'm al gevonden. @ R1lana: heb je die tekst er zelf bij geschreven of gebeurt dat automatisch?
Ik bedoel de tekst van: Je baby heeft nu teennagels en vingernagels etc. Ik dacht namelijk dat je alleen de tekst BOVEN de ticker zelf kon invullen?
De tekst onder een ticker gaat meestal vanzelf, elke week doet die ticker een andere tekst zeg maar. De tekst bóven de ticker kun je wel zelf invullen.