meid wat vreselijk moeilijk voor jullie!!! tis zo dubbel he voor je pa die nu pijn lijd is het te hopen dat dit snel voorbij is maar aande andere kant zullen jullie hem vreselijk missen bah wat een ... situatie, heel veel sterkte meis
Woorden schieten te kort. Ik ken je niet persoonlijk maar leef met je mee. Heel veel sterkte, kracht en steun toegewenst. Yvonne
ik zit echt met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, jeetje wat ontzettend erg! En wat erg ook dat het dan ineens zo heel snel bergafwaarts gaat... Wil jullie heel veel sterkte wensen, iets anders weet ik momenteel ook niet te zeggen, Veel liefs
he lieve meid... met tranen in mijn ogen en ook een soort van schrik om mijn hart lees ik je verhaal Precies een jaar geleden.. overkwam ons hetzelfde... mijn vader altijd sportieve gezonde grote man... maar vooral mijn allerbeste maatje vriend en de allerbeste opa voor mijn kinderen... Kreeg Nierkanker helaas al in een vergevorderd stadium uitzaaingen in longen wervels... mijn papa is 3 maanden geleden overleden hij mocht maar 48 jaar worden... natuurlijk hoop ik voor jullie op een andere uitkomst..en wens je dan ook heel veel sterkte en kracht toe voor de komende periode.... mocht je trouwens contact met me willen opnemen kan dat altijd knuffel dwazie
heel erg veel sterkte meis de komende tijden ik hoop dat je familie vrienden en gezinnetje je er een beetje doorheen trekken op het moment en wat er komen gaat nog liefs
Hebben we het idd al over gehad, maar hij heeft een paar kleine dingetjes aangegeven en vindt dat wij zelf de dienst moeten maken zoals WIJ hem herinneren of dat nou helemaal klopt of niet maakt niet uit zegt hij, want het gaat om onze herinnering en hij wil niet regeren over het graf... pfff...
Wat ben ik blij met al deze geweldige reacties... geeft echt een hart onder de riem in deze oh-zo-moeilijke tijd!
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen !! Ook ik leef met je mee, weet hoe het is om je vader te verliezen.
M'n moeder en ik zouden net naar ukkie-zwemmen gaan, belt m'n vader dat hij zo moe is dat hij het gevoel heeft dat hij niet meer wakker wordt. En hij heeft tot nu toe alles goed gehad: goed nieuws, slecht nieuws... Verdomme, wat een kutziekte.
Meid, ik weet niet wat ik lees.. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen in deze zware tijd. Mochten jullie er even uit willen, we komen rustig jullie kant op om een lange wandeling met uks en honden te maken. Dikke knuff.
Jeetje wat verschrikkelijk!! Weet niet wat ik moet zeggen, maar wil jou en je familie wel heel veel sterkte wensen.