Hoi ladies, Buiten mijn bruiloft, heb ik mezelf het afgelopen jaar een beetje laten 'verslonzen'. Haar altijd in een standaard knot, zonder ook maar een laagje mascara de deur uit en zelfs gewoon in joggingbroek even boodschappen doen. Kleding shoppen, was voor dochterlief. Nu wordt ze bijna 1 en voor mij het moment om mezelf ook weer eens even op te kalefateren. De kapper is mijn eerste halte en ik denk meteen ook de meest lastige. Want ik wil, als vanouds mijn haar weer wat vaker los dragen zonder dat het slordig zit. Hoe?! Hopelijk kan de kapper helpen. Halte twee is shoppen, voor mezelf. Mij kledingstyle mag ook wel een update. Zijn er meer van jullie die na een jaar mama zijn weer 'opleven'?
Leuk! Ik ben eigenlijk altijd hetzelfde gebleven qua uiterlijk en verzorging dus daar heb ik geen herkenning bij. Maar het klinkt wel leuk dat je dit gaat doen. Zelf lijkt het mij ook erg leuk om een keer een totaal ander kapsel te nemen, maar ik durf niet .
Bij mij niet na 1 jaar, maar ik liep echt heel lang dat ik niet wist wat ik met mijn haar wilde. Dus inderdaad iedere keer de standaard knot 's morgens. Op een gegeven moment zag ik een advertentie van iemand die een model zocht om een bob-lijn te leren knippen. Ik heb daarop gereageerd en ben van haar tot aan mijn middel naar een lengte van net boven de schouders gegaan. Nou ben ik altijd wel nuchter over mijn haar, als het niet bevalt groeit het vanzelf weer aan. Maar deze gok had goed uitgepakt, en nu wil ik niet anders meer!!
Ik herken het! Heb mezelf ook volledig laten gaan. Tot ik ging scheiden, toen heb ik ook een nieuwe garderobe gekocht en mn haar weer leuk in model laten doen. Voelt een stuk beter!
Zéér herkenbaar. Hier ook toen de kleine 1 werd zo een momentje van: nu wordt het tijd om mezelf weer eens goed te verzorgen. Ben mezelf weer mooier gaan kleden. Iedere dag weer netjes voor de dag komen qua make-up en haren netjes.
Jep, herkenbaar! Ik wil ook al jáááren een ander kapsel. 1. Ik durf niet 2. Ik weet niet eens wat Ik draag m'n haar altijd in een knot of staart. Terwijl manlief het zo mooi vind als ik het los heb. Alleen heb ik er dan gewoon 'last' van, het hangt altijd in de weg. Misschien moet ik het eens uit laten dunnen ofzo, Ik heb nogal een dikke bos. ^^
Misschien helpt het om you-tube filmpjes te bekijken over verschillende kapsels. Haal er zelf ook altijd veel inspiratie vanaf.
Hier is alles hetzelfe gebleven, hooguit dat ik mijn haar iets minder frequent verf. Maar het laten versloffen, nee geen last van gelukkig. Liefs,
Na de eerste was is redelijk snel mezelf weer. Ik was toen 29 en ik had de kilo's er snel af. Lekker hardlopen ( ging toen nog) Na de tweede ging dat niet zo snel. Drukker met 2 kinderen en ik heb tot 2 jaar na de bevalling last van mijn lijf ( bekken o.a. ) gehad. Kilo's bleven dus en ik was vooral aan het moederen. Nu ze allebei op school zitten ben ik weer aan de beurt. Ben inmiddels bijna 12 kilo afgevallen en ben weer op mijn gewicht van toen ik 22 jaar was Verder lekker alles bijhouden...ik heb gewoon veel meer tijd voor mezelf. Echt heerlijk Dus bij de eerste inderdaad na een jaar...helaas bij de 2e bijna 4 jaar
Hier ook! Ik wilde eerst mijn zwangerschapskilo's kwijt voordat ik nieuwe kleding zou shoppen maar dat duurde even.. Nu onlangs eindelijk redelijk op mijn oude gewicht dus toen meteen flink geshopt. Helaas na mijn tweede zwangerschap allergisch geworden voor oog make-up dus ook een tijd geen make-up kunnen dragen.. Dat in combinatie met die zwangerschapskilo's en bijna geen slaap voelde ik me echt rot en zat totaal niet lekker in mijn vel. Dat is nu eindelijk aan het beteren! Heb nu minerale makeup gevonden die mijn huid hopelijk wel kan verdragen en wil nog steeds een paar kilootjes kwijt maar voel me al een stuk beter in mijn vel. Ben ook erg aan het twijfelen over mijn haar. Het is best lang maar ik draag het altijd vrij saai. Moet echt eens gaan oefenen met vlechten en krullen oid!