Lilypads?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cvwinkoop, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik wil graag weten wat jullie ervaring hiermee is.
    Sinds gisteren lek ik ineens veel meer melk, eerst was het steeds een druppel, maar nu loopt het er toch regelmatig uit. Ik vind mijn beha's niet lekker meer zitten dus die heb ik ook zo min mogelijk aan. Daarom zit ik erover na te denken om lilypads te kopen.
    Wat is jullie ervaring? Alvast bedankt!

Liefs C

2. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Ondingen vind ik het! Ze bleven hier niet echt goed plakken.. door de melk.. Zou ze niet aanraden!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoihoi,

Ik heb ze ook recent aangeschaft. Ik vind het wel prettige dingen voor af en toe.
    Bij mij blijven ze (ondanks veel lekkage) goed zitten. 's Ochtends zit er vaak een plasje melk rond de tepel en toch zitten ze nog goed. De truc is om ze goed met water en beetje afwasmiddel stof- en vetvrij te maken, dan plakken ze prima.

Wat ik zelf merkte: ik kreeg met de pads meer last van stuwing en pijn in mijn borsten, juist doordat de druk er niet af kon. Ik doe ze 's avonds erop en in de loop van de nacht worden je borsten groter en dan gaat het aan je huid trekken en dat is gevoelig. Mijn nacht duurt wel 8 uur namelijk (dochter slaapt door).
    Ik doe het nu dus af en toe 's nachts maar niet elke nacht want mijn borsten gingen er echt pijn van doen. Maar het is wel heerlijk hoor, af en toe zonder BH te slapen...! :D

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik vond ze helemaal geweldig. ik moet wel zeggen dat ik ze pas na een tijdje ging gebuiken, toen de ergste druk er al af was omdat de boel wat gestabiliseerd was. ik weet niet of ze als je veel lekt ook al meteen kunt gebruiken.

je moet ze goed wassen met zeep elke dag, anders verliezen ze hun plakkracht. en ze gaan dacht ik maar een paar maanden mee.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heel belangrijk, kijk goed waarmee je ze wast. Er mag niks van olie toegevoegd zijn.

Ik vond t fijne dingen. ALs je ze goed aanbrengt maakt t niet uit dat je melk lekt. Het is idd een heerlijk gevoel om eindelijk eens geen bh aan je lijf te voelen.

6. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Ik heb er maar weinig plezier van gehad...
    Toen mijn borsten erg strak (en rond) waren door de stuwing,
    zaten ze perfect. Ik moest ze wel regelmatig even 'legen', anders
    kreeg ik alsnog een overstroming. :(

Maar toen mijn borsten slapper werden tussen de voedingen door,
    had ik niks meer aan deze pads. Ze bleven echt niet meer zitten!
    Toen vond ik die weggooidingen fijner.

Groetjes, Annika

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb er veel plezier van gehad de eerste 2 maanden toen ik nog erg lekte. Nu lek ik echt niet meer en gebruik ze ook niet meer, maar die eerste tijd vond ik het ook fijn dat ze mijn super megagevoelige tepels beschermde

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb ze nooit graag gebruikt, vond ze verschrikkelijk veel broeien.

9. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Ik heb ze gekocht maar vond het echt een miskoop de melk druipte er gewoon langs.

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hier goeie ervaringen met de lilypadz!

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hier hele slecht ervaringen.
    Irriteerde mateloos!
    En zeker als je bv geeft zijn ze helemaal niks! Je moet ze dan continue opnieuw plakken.
    Nee ik vind het rotdingen!

12. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    volgens mij is het een beetje half om half als ik het zo lees ;) bedankt voor jullie reacties!

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Voor onder strakke truitjes, mooie jurkjes etc. echt prima. Geen problemen gehad met lekken. Ik gebruikte ze naast de gewone pads.

Deel Deze Pagina