dwars bij mij, voorbeeldig bij anderen (12 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jette30, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jette30

    jette30 Actief lid

    4 jan 2008
    202
    0
    16
    Gek word ik ervan. Al weken is Nic zo jengelig en dwars. Vastgehouden worden wil hij niet, dan wurmt hij zich uit mijn armen. Maar op de grond/box/stoel is het ook niet goed! En alleen maar dingen doen waarvan hij weet dat ze niet mogen, zoals aan de TV zitten.
    Bij opa en oma vandaag was het dikke lol, bij papa en mama alleen maar niets willen. Hij reageerde ook helemaal niet blij toen hij opgehaald werd van het dagverblijf. Voel me echt afgewezen.
    Moet ik me zorgen maken....?
     
  2. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Nee hoor, je kindje voelt zich bij jou het veiligst en kan zich bij jou helemaal laten zien en laten gaan.
    Jij bent een veilige basis om de dingen uit te proberen.
     
  3. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier nog zo 1! Tijn heeft soms driftbuien niet normaal! En bij papa dus nooit, en als we ergens zijn: een voorbeeldig kind! Kan hem ook overal mee naar toe nemen!
    Maar als meneer gevallen is of verdrietig is, wil hij ook gelijk naar mij.

    Dus wat chacha zegt, helemaal waar..lekker schoppen tegen de gene die toch altijd bij je blijft!

    kus miek
     
  4. baard

    baard Actief lid

    9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    nou hier nog 1, ben er ook al verdrietig om geweest.
    de hele dag mopperen en huilen en zeuren en niet willen spelen en alleen maar aan me hangen , maar dan ook weer niet bij me willen komen.
    word er soms dood moe van.
    op het kv verblijf is ze een van de braafste zeggen ze.
    loopt jou kindje al?
    marissa nog niet, denk dat ze daar ook werg veel frustraties van heeft.

    gr deb
     
  5. jette30

    jette30 Actief lid

    4 jan 2008
    202
    0
    16
    Wat fijn toch zo'n forum, bedankt!
     
  6. jette30

    jette30 Actief lid

    4 jan 2008
    202
    0
    16
    Hee, ja ik kan er ook heel verdrietig om worden. Hij loopt nog niet. Begint nu wel te staan en wil dan niet geholpen worden bij het gaan zitten (maar zelf kan hij het nog niet ;) ) Het gaat denk ik wel beter als hij meer kan. Nu is hij soms echt woedend en gooit bekers, speelgoed of alles wat hij maar kan pakken door de kamer...
     

Deel Deze Pagina