Hoi allemaal, Ons zoontje is nu 4 maanden en sinds een paar dagen drinkt ons zoontje heel onrustig en slecht zijn flesjes. Hij kauwt op de speen i.p.v. zuigen, hij duwt hem steeds weg met zijn handjes, of beweegt veel, draait zijn hoofd alle kanten op. Herkenbaar en is dit een fase of wat zou het kunnen zijn? gr vruchtje
volgens mij is het een fase, ik zag het bij mijn buurmeisje ( 3 weken ouder als mijn zoontje) en ook mijn zoon dit deed rond die tijd, gaat wel over hier heeft het een weekje geduurd
Heb je net nieuwe spenen gekocht of zat je al aan de drie maanden speen? Ik bedoel dat het misschien nodig is om grotere spenen te kopen omdat dit hem te langzaam gaat of zoiets. Is het eerste wat in me opkomt.
hier hetzelfde, kauwen, met het hoofdje alle kanten opdraaien, spuugdoekje wegtrekken, fles wegduwen (per ongeluk en dan kwaad worden) . bedankt Brenda77 ik heb nu een S speen van difrax en wel een M speen in huis, dat ga ik eens proberen, ik dacht dat een grotere maat alleen voor pap was .
Ik heb niet het idee dat de speen te langzaam gaat. Fles van 200cc drinkt hij in 15 minuten, maar kan zeker een keer de speen gebruiken vanaf 3 mnd.
Warmte? Mijn zoontje drinkt ook moeilijk nu het zo warm is. Als mijn man de fles geeft, sta ik er bij om te wapperen met een boekje voor de koelte. Anders gaat het niet.
rené van mij (4.5 maand)doet het ook. Ik heb de difrax fles met de small speen erop. Als ik de medium speen erop zet dan is de fles binnen 5 min leeg.
Dat zou inderdaad ook wel goed kunnen. Hij is ook altijd wel plakkerig tijdens het drinken van de warmte
Hoi, Hier heeft mijn zoontje dat ook gedaan op die leeftijd, vooral slecht drinken. Hier was het met 2 weekjes weer over
Ons meisje deed dat ook ineens en dan hard huilen. Inmiddels is dit weer over, Heeft 2 weekjes geduurd. Een andere speen hielp een beetje, maar daarmee verdween de helft van de fles in de slab.
Hier ook sinds een paar dagen!!!! Ik moet haar handen echt vasthouden tijdens het drinken en het behang achter mij is ineens héél interessant
Volgens mij is dit gewoon de leeftijd. Andere dingen zijn ineens zo veel interessanteer dan de borst/fles. Maarja als ze echt trek hebben dan nemen de de borst/fles wel weer gewoon ! Even afwachten dus maar, of gaan voeden in de slaapkamer en het dan een beetje donker maken, zo is er minder afleiding.
Hier ook zo'n onrustige drinker. Het is nu een week aan de gang. Hij is supersnel afgeleid, slaat de fles uit zijn mond of zit tijdens het drinken te brabbelen. Zijn hoofd gaat alle kanten op. En boos worden als de fles niet snel genoeg gaat. Hopelijk is het snel voorbij!
Toch wel grappig dat het bij veel van jullie herkenbaar is. Het is ook inderdaad dat hij alle andere dingen veel interessanter vindt. Hier helpt het wel heel goed om op een hele rustige plek de fles te geven. Want gister bij de visite was het helemaal een ramp. Toen alleen met hem binnen en ging stukken beter!
Dit is echt een fase, gaat echt weer over, mijn zoontje heeft dit ook altijd gehad rond een sprongetje. Duurde twee weken en van de ene op de andere gaan de flessen dan weer goed leeg. De eerste keer weet je niet wat je overkomt en maak je je erg veel zorgen. Let maar op er komt zeker weten nog een volgende keer en dan krijg je precies hetzelfde alleen herken je het dan en weet je dat het weer overgaat. Veel succes. Nataly