Hey allemaal, Ik voel me zo KL*TE van onzekerheid Een vriendje van mijn zoontje is vorige week hier geweest om te spelen Nu blijkt dat hij de vijfde ziekte heeft. hij is bij ons geweest toen hij besmettelijk was....ben zo bang dat hij het heeft over gedragen aan Sem aangezien hij nu al paar dagen koorts heeft en dat ik het dan ook krijg met kans op een miskraam of doodgeboren baby... Heb wel meteen de gyn gebeld moet bloedprikken vandaag, maar krijg pas over 2 weken de uitslag..... en volgende week wo hebben we de 1e echo. Hoop dus zo niet dat als de echo goed is ik als nog een vervelende bloeduitslag krijg.... kan er gewoon even niet van genieten dat ik zwanger ben nu bah gr's Ramona
Oh meid wat vervelend zeg Probeer positief te denken en geniet er van. Je kan er momenteel toch niks mee dan alleen wachten, hoe moeilijk het ook is.. veel beterschap met je zoontje.
Ik kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt, wat een onzekerheid zeg, bah. Ik wens je veel sterkte....
ja tnx ik weet ook wel dat ik het moet afwachten maarja het gaat toch wel over je ieninimie kindje....
ja zoals de anderen zeggen geniet er nog van je zwangerschap ! het is makkelijk gezegd ga je denken ! en zolange achter die bloed onderzoek wachten ... ik denk voor je dat echt goed ga komen ! echt waar !