hallo , mijn dochtertje spuugt nog regelmatig na de fles ! ook kan ze nu tijgeren dus leg ik haar op de grond en dan doet ze de hele kamer door . ook dan spuugt ze regelmatig , zo vind ik hier en daar spuug vlekken op de grond . vorige keer bij t CB vroegen ze of ze nog veel spuugde toen heb ik nee gezegt omdat t wel minder is dan voorheen natuurlijk maar nu begin ik me toch af te vragen of t met deze leeftijd nog normaal is dat ze zomaar spugen
Het gebeurt niet vaak maar komt wel voor. Ik heb tot mijn eerste verjaardag heel veel gespuugd, en ook Ties doet het af en toe nog flink, en hij is bijna 1. ik zou me niet te druk maken, zeker als je merkt dat het wel minder wordt.
ja vergeleken met dat ze net geboren is en een paar maanden oud en nu scheelt t natuurlijk wel iets .. en ze ligt nu veel op haar buik natuurlijk , is wel een dik uur na de fles dat ze dan spuugt . ook slaapt ze op haar buik en pas lag haar hele bed vol met vlekken van de fruithap ...
Mja anne had reflux dus wellicht was het bij ons net wat anders maar ze heeft tot een jaar gespuugd inderdaad daarna was het ineens vrij snel over. met reflux is de slokdarmklep nog niet helemaal volgroeid bij de geboorte en gebeurd dat pas na de geboorte hebben blijkbaar heel veel babies... alleen die van ons huilde er nogal veel bij dus dan valt het wat meer op
britt heeft heel veel gehuild de eerste 3 mnd en verdacht haar er ook van . constant slikken en huilen , plat leggen ging bijna niet maar ik werd overal afgescheept want dat kon t niet zijn !!!!! dus zou best kunnen dat ze t wel had en er nu nog last van heeft dus
Mijn neefje heeft het ook nog een poos gehad. vast voedsel ging wel redelijk, maar de fles minder, en diksap ging gewoon niet. Dat is ook rond de 11-12 maanden snel beter geworden..
Mijn dochtertje had reflux en heeft tot 1,5 jaar gespuugd. Net toen ik een afspraak kon maken bij de kinderarts. Het werd de laatste weken wel wat minder, maar daarvoor was het drama. Eerst zeiden ze 'gaat wel over als ze rechtop gaat zitten', 'gaat wel over als ze gaat lopen', 'gaat wel over als...', maar het begon toch wel erg lang te duren. Gelukkig toch vanzelf weg gegaan.
R&R hebben beide reflux gehad en het spugen heeft tot ongeveer 11 maanden geduurd. Hier dus ook regelmatig de vloer moeten dweilen omdat ze gespuugd hadden.
net ook een uur na dr brood en flesje ging ze kruipen en t was weer raak , maar nu was t echt overgeefsel met dat brood ... bah