Mijn dochter krijgt nu van Olvarit de groente en fruitpotjes. Iemand een andere vervanger? Eigen merk of ander merk die goed bevalt? Olvarit bevalt goed hoor, maar als het wat goedkoper kan zou dat mooi zijn. Moet wel goed zijn natuurlijk. Kan evt 2 merken ook? Dat ik bijvoorbeeld de ene dag Olvarit zou geven en de andere dag een ander merk? Overstappen kan wel gewoon toch?
ah bevalt hier ook erg goed ook kruidvat geprobeerd maar vindt die minder. wij maken ook geregeld zelf zo'n potje is handig als we weg gaan of we wat eten wat jari niet mag.
Merk maakt echt niks uit. Wij eten toch ook de ene dag honig en de andere dag knorr Ze moeten toch wennen aan verschillende smaken. Al maakte ik het meeste vers, omdat mijn jochie de potjes niet zo lekker vond.
Ik vind zelf die potjes van bonbebe smerig. Zit een bittere nasmaak aan. Groente maak ik nu zelf. Maar vind olvarit fijn, kruidvat ook wel eigenlijk en HIPP.
wist dat dit antwoord ging komen haha! Wij hebben gekozen voor potjes op dit moment. Bij Emma ook zo gedaan. Ze at vers niet zo goed vooral fruit niet. Net als Julia. Potjes eten ze (at) ze prima.
AH en Kruidvat had ik ook in het hoofd. Die maar eens proberen dan. Maakt dus niet uit verschillende merken. Dank je wel!
Hier alles vers maar af en toe een potje voor als we onderweg zijn. Hier dan meestal olvarit. Ik heb 1 keer c1000 gehad en die vond ik erg vloeibaar. Liep gewoon van het lepeltje af. Je kan trouwens gewoon verschillende merken door elkaar proberen hoor. Vaak heeft het ene merk weer andere smaken dan bijv olvarit. Zo kan je blijven varieren.
oke c1000 valt dus af zo te lezen. Dat klinkt niet echt lekker. Fijn dat ik ze dus gewoon door elkaar kan gebruiken. Ga ik ook doen. Moet zeggen olvarit heeft aardig veel verschillende potjes. Vooral de fruisoorten zijn lekker veel.
Dat vond ik ook hoor. Vooral als je op een slimme manier naar de ingredienten kijkt. De meeste fruitpotjes bestaan voornamelijk uit appel(sap).
Hier eet onze kleine al een tijdje mee en krijg hij af en toe een potje, als wij iets te pittig of kruidig eten hebben. Wij hadden eigenlijk altijd olvarit die sloeg ik altijd in als het in de aanbieding was. Dus zoek naar de aanbiedingen zou ik zeggen. Vanaf 1 jaar worden de prakkie potjes echt raar dan zitten er van die grote vierkante harde (ongare) aardappel doorheen...
ik had die van de jumbo en de ah ook weleens. Kruidvat vond ik te dun, de biologische ging dan wel weer. Mijn dochter was dol op die frutaputta (nog steeds trouwens ). Hier ook vaak vers, maar soms zijn potjes ook weleens handig of is het eten niet geschikt (of mislukt).
Ahbiologisch. Die smaken echtecht veel beter! Jumbo eigen merk kan ook wel. Geen kv! Zit zout in. Bonbebe ofzo is echt ranzig. Friso is ook oke! Gewone ah potjes zijn ook wel te eten, vond de kleine Fruit: lust ze van alle merken en variaties. Haha, ik weet best veel voor iemand die eigenlijk alleen vers gaf stiekem toch vaak een potje, haha
Etos vind ik goed, kruidvat redelijk, en van de Jumbo zijn ze ook goed te doen. Daar vind ze vooral de vis erg lekker van! Hier allerlei merken door elkaar, aangevuld met vers dus helemaal van alles wat hier Oja en AH biologisch vind mevrouw erg lekker, vooral de spinazie ala creme
Heb je al eens geprobeerd dat pittige te geven? Bij mijn jochie bij 1 jaar eens chili con carne gemaakt. Voor hem een portie mild gekruid, en bij de onze lekker uitgeschoten. Na zijn portie wilde hij nog meer, en heeft mijn bord ook nog leeggegeten. Hij genoot echt van die pittigheid, terwijl ik zowat zweetdruppels op mijn kop had staan. Sindsdien kruid ik niks meer speciaals. Hij eet nu het eten van zijn turkse vriendjes wel, terwijl die vriendjes het zelf niet eten. Die kregen van hun moeder alleen makke varianten
Hier eet mijn zoontje ook redelijk pittige dingen zonder te blozen. Hij drinkt dan wel veel water Geen tranen-in-mijn-ogen-loopneus-pittig hoor, zeg maar een goede prikkel in de keel.
Lastig hoor, ik weet niet in hoeverre je kindje "alles" mag hebben? Geen voedselallergie oid? Ons manneke ging nl. na 5 hapjes Friso bloemkool compleet over de rooie, dus ik dacht "Hm.... bloemkool-reactie". Kijk ik op het potje en zie dat er 25% aardappel in zit verwerkt! Nu heb ik een potje bloemkool van Olvarit gehaald, zonder aardappel erin verwerkt, dat ga ik deze week proberen. Is maar om te illustreren dat de inhoud op zich ook nog al kan verschillen. Wel iets om rekening mee te houden als je bekend bent met allergiën etc.
Hier krijgt hij ook gewoon potje hoor van verschillende merken en als wij eten wat hij mag krijgt hij dat ook. Maar het schilt ook per smaak hoor met te dun zijn. De potjes van kruidvat worteltjes met kip en rijst of worteltjes met kip, een van die twee. Als je die vergelijkt met b.v. sperzibonen met aardappel en rundvlees dan is dat toch een stuk dikker dus schilt echt per smaak. En Eylem jij zei dat vers gezonder is maar dit is echt helemaal niet waar. Het is wel beter om je kindje aan de echte smaken te leren kennen maar potjes zijn net zo gezond als vers eten.