in het algemeen, wat bedacht jij voor een kinderfeestje?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn neefje van 4 jaar had een paar weken geleden een dierentuinfeestje. Op de uitnodiging stond dat hij verkleed moest komen als een dier dat in de dierentuin leeft. Hij is als olifant gegaan en hij had op het feestje allemaal spelletjes gedaan die met dieren te maken hadden. Hij vond het super leuk

2. tuc

tuc Niet meer actief

O dat klinkt ook leuk zeg..is iets om te onthouden voor mijn zoontje ooit.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Werd dat dan door het wijkcentrum georganiseerd?? Kon je dat boeken ofzo..klinkt superleuk.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Dat was bij Don Bosco in Rijswijk, echt heel leuk!

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Even een abbo.
    Onze oudste geeft van de zomer haar eerste feestje en alle tips zijn welkom.

6. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nou hier afgelopen december gehad.. Maar moet er echt niet aan denken om al die kids thuis te hebben hoor..waren er 12 dus naar balorig gegaan heerlijk.. Thuis komen zonder bende :) het kost idd wat maar ach het was echt geslaagd :)

7. veertje

veertje Fanatiek lid

5 jaar: Een cars feestje thuis, eerst eierkoek versieren voor daarna had een racebaan gemaakt van karton en echte prijzen erbij. Voor de rest oudhollandse spelletjes gedaan, patatjes eten en hup weer naar huis.

6 jaar: Een voetbalfeestje. eerst eierkoek versieren, Voetbaltafel geleend zodat ze daar wedstrijdje op konden doen, buiten flessen voetbal gespeeld, binnen ballon trappen gespeeld en nog wat spelletjes, patatjes eten en weer naar huis..

7 jaar.. dit jaar heeft hij weer voor een voetbal feestje gekozen.
    Ik heb 6 ballen gekocht en heb 6 witte t shirts gehaald en een setje benzine stiften zodat ze hun eigen voetbalshirt kunnen maken, heb weer een voetbaltafel staan en we willen hier een echte wedstrijd met ze op het voetbalveld doen en waarschijnlijk nog wel wat spelletjes daarna patat eten en weer naar huis :)
    Hopelijk word het net zo een succes als voorgaande jaren..

En als hij 8 word denk ik dat we naar ballorig, bios, zwembad of bowling gaan..
    Dit jaar gaat mijn dochter ook voor het eerst een kinderfeestje geven maar gelukkig heb ik nog tot september om wat te bedenken :)

8. yps

yps Lid

17 apr 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als idee om de cupcakes te maken dacht ik misschien om de beurt een kaart trekken met de ingrediënten er op en dan mag die geen dat er in doen.

Leuk idee om een voorwerp op muziek rond te laten gaan en waar het stopt die het cadeautje laten geven. Ga ik onthouden!

Deel Deze Pagina