Hahahaha dat bedacht ik me ook maar zolang ik de testen niet in huis heb kan het natuurlijk niet en heb vandaag twee lange afspraken staan dus het word sowieso lastig om eerder naar de winkel te gaan Heb geen krampen (7,9 en 12 dpo wel behoorlijk) Maar het kan alsnog doorbreken. ach vandaag hopelijk in ieder geval duidelijkheid
Eind vd ochtend wat lichtroze bij afvegen maar geen kramp.. Ongi dient zich bij mij altijd aan met bruin en veel kramp voordat het echt begint. Dus kon me tussen de afspraken niet bedwingen! ! Et voila:
Thanks! Ben echt superblij moet zeggen dat k wel nog wat huiverig ben door het roze gebeuren. Als dat wegtrekt en de testjes op blijven lopen komt het vertrouwen vanzelf
Joepie!!!!! Van harte!!! Toch een beetje hetzelfde als wat ik had! Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Pffff. Bij mij is het bloeden inmiddels gestopt. Hoe is dat bij jou? En wanneer mag je langs voor een echo? Ik morgen al
Helaas sinds woensdag aan het bloeden en de testen worden ook al lichter Einde verhaal dus... Maar wel vol goede moed verder in februari