In het heetst van de strijd...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik moet ook eerst afkoelen ...maar het komt ook zelde voor dat ik sorry kom zeggen ...echt niet ...tenzij ik echt slecht ben geweest ...

2. Niet meer actief

hier is het eigenlijk soort van andersom. Vaak tijdens zo'n ruzie loopt hij gewoon weg, waardoor hij me juist kwaad maakt. Maar daarna als hij dan wil komen om het uit te praten, ben ik nog zo kwaad omdat hij weggelopen is, dat ik op dat moment het niet kan uitpraten, en er vaak juist weer ruzie ontstaat. Erg vervelend, maar ja...

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier moet het ook meteen uitgesproken worden.
    We hebben de laatste tijd heeeel vaak "ruzie" maar als hij van me weg zou lopen tijden een meningsverschil.... denk dat hij dan een pan naar zijn hoofd geslingerd krijgt :D

Wij hebben dit soort dingen altijd 's avonds en ik weiger om met ruzie in bed te gaan liggen.

(de reden van de ruzie is dat ik momenteel een wandelende hormoonbom ben)

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier hetzelfde hoor..
    Ik wil liefst eerst even afkoelen want anders ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen , of op alle slakken zout leggen :p
    Mijn man wil dan nog wel ns doorgaan.. we hebben niet lang geleden afgesproken dat als ik zeg dat hij me even met rust moet laten dat hij dat dan ook echt even doet..
    Ik kom er zelf wel op terug , want ik spreek het graag uit maar idd niet op dat moment ;)

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier is het net andersom, ik wil alles meteen uitpraten, hij wil eerst afkoelen en ik heb daar ook mijn redenen voor, want als we het niet meteen uitpraten dan wordt het niet meer uitgepraat, dan beginnen we gewoon op een gegeven moment weer vriendelijk en lief te doen tegen elkaar maar blijf je in je hoofd toch nog met die dingen zitten.

Hubbie vond het vroeger ook leuk om weg te lopen tijdens een discussie, heb hem een keer gewaarschuwd dat als hij het nog een keer zou doen, hij wel een keer zou schrikken. De keer erna ben ik, toen hij al weg was, gewoon weggegaan naar mijn ma, toen hij terug thuiskwam, schrok hij zich een hoedje, hij dacht dat ik niet meer zou terugkomen haha, nu doet hij dat niet meer :)

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik wil ook alles uitpraten, maar wij lassen een 'pauze' van 15 minuten in, zodat we even af kunnen koelen.
    Mijn man heeft nog wel eens de neiging om gewoon niks te zeggen (echt helemaal niks!) als hij vind dat t nergens om gaat of dat het nergens op uit draait (wanneer ik doordraaf :oops: )
    Gelukkig komen we er altijd wel uit en gaan we nooit slapen met ruzie want dan slaap ik dus niet en ik wil wel kunnen slapen ;)

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

hier precies hetzelfde... mijn vriend wilt het meteen uitpraten.. maar dan ben ik nog zo boos dat ik dan allemaal dingen ga zeggen die ik niet meen ;)
    dus ik probeer altijd ff een rondje te wandelen.. of te gaan schoonmaken lekker alleen (vind ik heerlijk) en daarna pas alles uitpraten.. dan heb je ook de tijd om de situatie nog even in je hoofd af te spelen en te bedenken wat je wil zeggen :)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

na een "ruzie"ga ik naar boven en daar ga ik de was opvouwen ofzo de tranen rollen dan over me wangen omdat heel erg onzeker ben.na een minuut of 10 15 ga ik naar beneden of de lucht geklaard is.meestal wel en dan gaan we eigenlijk naast mekaar op de bank zitten en dan praten we het uit.maar als we echt knallende ruzie hebben dan ga ik naar boven en als ik dan begin te huilen dan gaat het echt met grof geweld tot hikken aan toe.meestal is me vriend dan al boven om me te kalmeren (ik krijg dan mijn ademhaling niet meer goed)dan gaan we het daarna ook even uitpraten maar we geven mekaar dan ook gelijk.met ruzie weg gaan en slapen zal hier nooit gebeuren.want het kan altijd de laatste keer zijn en daar zouden we alle 2 niet mee kunnen leven

Deel Deze Pagina