hoi, ik had een vraagje,mijn eerste bevalling duurde 9 uur en mijn tweede duurde dik een uurtje. nu moet ik van de derde bevallen en de verloskundige zegt dat ie ook wel eens langer duren. wat zijn jullie ervaringen?
je kan daar niet echt op voortgaan want elke bevalling is gewoon anders. bij mijn oudste duurde het 36 uur bij mijn 2de een half uur en bij de twin 7 minuten ( heb zelfs niet moeten persen) dus in mijn geval ging het steeds sneller en ik ben blij dat ik bij mijn laatste bevalling al in het ziekenhuis lag omdat ze het op gang gingen brengen ( maar dit was uiteindelijk niet nodig) want als ik thuis was had ik het gegarandeerd alleen mogen doen. gewoon genieten van je zw en afwachten is alles dat je kan doen denk ik
Mijn eerste bevalling was een ingeleide en duurde 9 uur en toen hebben ze ingegrepen omdat mijn zoontjes hartslag te laag ging. Anders had het nog uren geduurd zeiden ze. Mijn tweede bevalling begon ik spontaan en duurde ook 9 uur. Mijn derde bevalling duurde tot mijn verbazing maar 4 uur. Succes.
4 uur Mn eerste was zo'n 16 uur (ook omdat ik hem er zelf niet uit kreeg en ik met spoed naar t ZH moest toen).... 2e zo'n 9... Ik hoop dat ik t dan optijd in de gaten heb bij mijn derde...ik moet zon 30 minuten reizen voor ik in t ZH ben...en in t weekend een uur (tenminste met andere dingen moeten we in t weekend ook naar Hoofddorp...) Dit had ik dus eergister nog willen vragen aan de vk ...vergeet muts dat ik ben!
Ja ik zou maar oppassen, ik heb ook met tien centimeter in de auto gezeten omdat ik dacht dat het nog uren zou duren. Maar het is wel een meevaller als je denk dat het nog uren duurt