Mag ik om een keizersnee vragen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jasnoo, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasnoo

Jasnoo Lid

9 nov 2010
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,
    Ik ben in blijde verwachting van onze derde. Nu heb ik bij onze eerste een keizersnede gehad, bij de tweede heb ik door omstandigheden 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Na het breken van de vliezen is ze via de natuurlijke weg geboren, maar ik moest na de bevalling weer 1 week in het ziekenhuis verblijven wegens allerlei complicaties. Ook was mijn herstel veel langer dan bij de keizersnede. Nu wil ik bij onze derde een keizersnede ...... kan ik dat vragen en wordt dit dan gedaan?
    Ik hoop dat je antwoord kan geven.
    Groet Nathalie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je mag het altijd vragen maar realiseer je wel dat een keizersnede ook risico's met zich meebrengt. Het is en blijft een grote buikoperatie! Bespreek in elk geval duidelijk je wensen. Je kunt ook afspreken dat je in principe wacht op een natuurlijke bevalling, maar dat als het onverhoopt niet vordert dat er dan veel sneller besloten wordt tot een keizersnede. De kans dat je nu wel vlot bevalt is namelijk aanzienlijk groter! Maar maak in elk geval je wensen bekend, maak een lijstje met vragen zodat je zeker weet dat alles aan bod komt!

Mirjam

Deel Deze Pagina