in het winkelwagentje zitten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sherly182, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi
    ik ben aan het twijfelen of ik onze dochter met de boodschappen in het winkelwagentjes wil zetten. we hadden eerst de maxi altijd bij dus die ging dan mee. maar nu zit ze in de 9 maanden auto stoel dus wij moeten haar uit de auto halen.
    maar ja is het nu al goed om haar in de winkelwagen te zetten!!!
    ze kan al wel goed zelfstandig zitten.

wat hebben jullie gedaan?? of wat zou je doen??

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.314
    113
    Gelderland
    Mijn zoontje zit al een tijdje in de winkelwagen. Als ze goed kan zitten zie ik het probleem niet zo.;) Misschien eerst een klein boodschap halen zodat je even snel de winkel door kan gaan.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mijn oudste zat met al heel snel stevig en met 8 maanden ook in het winkelwagentje.
    Jongste met 10 maanden maar die zat wat minder snel goed stevig.

Maar aangezien jullie dr al in de vervolgstoel hebben (en ze dus neem ik aan goed kan zitten) moet dit geen probleem zijn hoor.

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    maar is het niet slecht voor het ruggetje?? aangezien er natuurlijk geen vering of zo in de wagentjes zit??

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Grappig, onze dochtes zijn even oud.
    Sinds een week zit ze nu in de opvolgstoel ipv cosi, en zit ze nu inderdaad ook in de winkelwagentje. Ik moet wel een beetje oppassen dat ze niet naar de zijkant kiept, maar het gaat goed.

6. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    mij hebben ze verteld dat zodra ze zelfstandig kunnen zitten zonder constant om te vallen kunnen ze in het winkelwagentje zitten.
    onze dochter was met 6,5 maand al uit de maxicosi gegroeid, maar kon toen al heel goed zelfstandig zitten. heb het even na gevraagd toen bij het cb en die zeiden dat het geen probleem was.

7. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik doe het ook al een tijdje, geen hele stukken of de zaterdagboodschappen.... als ik een stukje over de straat moet ben ik wat voorzichtiger en ik neem regelmatig het speeltje uit de auto mee voor aan de kar, anders probeert ze de hele tijd om die ketting te pakken te krijgen;)

8. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    kan wel hoor als ze het zelf prettig vind, maar wel oppassen dat ze niet omvallen. Ik hield altijd mijn armen erlangs de eerste paar keer en liet de wagen niet los hihi

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Gwenolyn: dat blijft toch grappig he als ze even oud zijn. maar als het goed is heb jij ook bij de maart mama's gezeten ik inieder geval wel maar nu niet meer zo veel lees zo nu en dan eens mee maar dat is het ook.

maar ik geloof dat ik het morgen eens ga proberen dan met mijn armen er naast dat ze niet om kan vallen hahaha.
    ik zal wel laten weten hoe het is verlopen

10. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Haasje83: speeltje uit de auto vind ik ook een goed idee ook eens proberen

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem zit al een tijdje in de winkelwagen denk vanaf de 8 maanden ofzo eerst moest ik hem wel een beetje vasthouden want soms ging ie helemaal naar de zijkant hangen maar nu niet meer ik vind het wel handig was altijd zo lastig boodschappen doen met die kinderwagen haha.

12. sylvia

sylvia Lid

8 nov 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze dochtertje romy kon wel goed zitten maar we deden voor de zekerheid nog wel een deken achter haar rug en zijkanten
    en dat ging perfect
    wat ook een tip is als ze het niet leuk vinden in de winkel wagen is of wat lekkers voor de kleine meenemen van thuis
    of iets in de supermarkt kopen
    meestal kopen we witte zachte bolletjes en dat weet ze en is ze de hele rit tot de kassa zoet haha

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij doen het vanaf dat Irem 8 maanden is, gaat prima. Ze kan al wel vanaf 6 maanden zelfstandig zitten dus zit echt stevig, anders had ik het niet gedaan. Maar het gaat super.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij geven Irem meestal zo'n kartonnen koffiebekertje van de koffiecorner, daar is ze ook zoet mee en nog gezond ook ;) haha. Maar ze vermaakt zich sowieso prima door gewoon lekker om zich heen te kijken.

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb Julia in het winkelwagentje gedaan ter voorbereiding op het fietsstoeltje. Ze was 7 maanden toen ze zelf ging zitten, en vanaf toen heb ik het af en toe geprobeerd. Ze zakte dan wel soms wat onderuit. Vanaf 8 maanden ging ze mee op de fiets.

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo vandaag voor het eerst onze joy in de wandel wagen gezet. wat vond ze het leuk zeg en wat is dat makkelijk. ze bleef erg goed zitten ik hoefde haar niet te onder steunen. ze was een beetje onderste boven van wat ze allemaal zag. dus ze zat er erg rustig bij.
    hier een fototje van hoe ze in het karretje zit.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goh ik dacht dat Yasemin daar nog te klein voor was, maar dat is dus niet. Ik durf het niet goed eigenlijk.
    Nu doe ik maar 1 x in de week boodschappen en dan de grote boodschappen natuurlijk, dus moet ze misschien wel erg lang in het stoeltje zitten.... Te lang denk ik.

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zit ze vanaf 7 maanden zelfstandig en vanaf 9 maanden ongeveer in de winkelwagen. Wel laat ze zich wel eens opzij zakken of gaat ze lekker half in de wagen hangen met opgetrokken benen ;) Ik hou haar altijd nog even een beetje vast voor de zekerheid. Hier een beweeglijk dametje.
    In de auto zit ze nog in de maxicosi maar die blijft meestal in de auto staan. Wordt me wat te zwaar om te sjouwen.

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ja het word steeds zwaarder hahah heb ik hier ook hoor. hier gewoon in de autostoel van 9 maanden plus dus dat is wel lekker makkelijk.
    wij doen ook maar 1 keer in de week boodschappen en soms een keertje tussen door.
    maar dan nog zit ze er niet echt lang in en als dat wel het geval is dan haalt mijn man of ik haar er even uit zo dat we haar even kunnen dragen.

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier zat ze met 8 maanden ook voor het eerst in het winkelwagentje....

Deel Deze Pagina