Volgens mij is het idd wanneer ze zelf goed kunnen zitten. Mijn mannetje zit al een tijdje beetje snel geloof ik. Maar ieder kind is anders, dus gewoon proberen. tip: Mama shawl is ook lekker zacht in de rug.
Jahoor als ze goed kunnen zitten kunnen ze makkelijk in het winkelwagentje!! Mijn zoon vind het fantastisch (broembroemmmmmmmmmm) en ik vind het wel zo handig
Finn ging mee in de boodschappenkar, toen hij niet meer in de maxicosi zat maar in de vervolgstoel. Finn was toen net 7 maanden, erg groot en zat al heel erg stevig...geen problemen mee gehad....
Maar hoelang gaan jullie dan? Wij zijn meestal toch wel 45 tot 60 minuten in de winkel, is dat niet te lang?
wij zijn meestal ook wel een uurtje bezig met de boodschappen, maar als ik merk dat het lang duurt dan halen we haar er uit en dragen we haar even. daar na weer terug in het karretje. maar ik denk dat het maar net is hoe jij je er bij voelt en wat je kindje aangeeft.
Hier ben ik meestal in 2 winkels en dan houdt ze 't wel ff vol. Al doe ik toch liever alleen de boodschappen.
Eva ging vanaf 7 maanden in het winkelwagentje, voor hooguit een half uur. Heel voorzichtig lopen op de klinkers buiten en binnen hobbelt het niet, dus goed te doen. Ze bleef ook prima zitten. Nu doet 1 van ons de boodschappen altijd alleen of 1 van ons met de kinderen hier in de buurt met de wandelwagen, dus Lisa heeft er nog nooit ingezeten, maar het zou al wel prima kunnen.
Ayla heeft vorige week voor het eerst heel eventjes in het winkelwagentje gezeten. Ze kan nog niet zo goed zitten zonder ondersteuning, maar we hoefden maar een paar dingetjes te hebben in de winkel, dus ze heeft er max 15 min. in gezeten. Dat kon met een beetje ondersteuning prima, maar voor de echte week boodschappen kan het echt nog niet. Die doe ik voorlopig dus nog maar even zonder haar .