au, bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirrepir1981, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    hoi iedereen. wie herkent dat bandenpijn? Ik heb er met name last van op bed en als ik weer vanuit het zitten ga staan. Als ik op bed lig doet het omdraaien me echt pijn. ik zie er dan gewoon tegen aan om me op mijn andere zij te draaien.Met name bij mijn schaambeen doet het gewoon erg zeer, als de ene been iets opgetild moet worden zeg maar ( ook als ik ga staan dus). Echt heel vervelend. Weet iemand hier misschien ook iets tegen?

groeten mirjam

2. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ja, heel herkenbaar... Ik had het nooit ervaren in mjn vorige zwangerschappen... ik wist niet wat me overkwam, het leek net of mijn buikspieren uitscheurde.... Voornamelijk als ik lig en bv moet hoesten of een onverwachte beweging maak... Heel irritant...

Maar niet schadelijk oid..

Groet Hilde

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Dat gevoel heb ik nu ook al en ben nu 11 weken en 1dag zwanger..ik dacht dat het niet zo vroeg kon maar schinbaar wel...ik heb het ook vooral als ik te snel opsta, hoest , nies of te snel draai in bed..
    Het is wel lastig ja, raar gevoel.

Liefs

Sylvia

4. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik heb het ook, inderdaad het is niet prettig.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb het ook. Sinds ongeveer een week draag ik bij het lopen een Babybelt, omdat ik dus net als jij mijn benen niet op kan tillen - dan doet het onwijs zeer bij mijn schaambot en de spieren en banden daar. Die buikband helpt enorm! Ik merk echt het verschil als ik hem af doe. Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer lopen van de pijn. Je zou het kunnen proberen. Ik heb hem bij Prenatal gekocht.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier nog iemand die er last van heeft het begon met lichte pijn s'nachts maar het werd al snel erger. s'morgens denk ik dan "o valt mee" maar hoe later op de dag hoe meer pijn ik heb. savond kan ik amper me benen nog optillen en slapen gaat al helemaal niet meer. al ik te lang op een zij lig wordt het heel er en draaien is een hel. nu blijkt omdat ik veel loop en til werk doe je hier eerder en heviger last van kunt hebben. de verloskundige zegt dat rust en warmte helpt nou het verlicht wel hoor want heb nu een weekje vakantie en voel echt duidelijk verschil. alleen bij lang lopen bijv. tijdens shoppe ofzo heb ik er last van en snachts bij het draaien.

Deel Deze Pagina