Net gezellig naar het winkelcentrum, wou ik betalen zag ik dat m'n portomonnee niet meer in m'n tas zat pfffff.. Toen herinnerde ik me dat er een man heeel dichtbij me stond en toen ik me omdraaide naar hem begon hij stom te grijnzen en liep weg(heb er niks achter gezocht). Er zat gelukkig maar 5 euro in. Ik dacht nog toen ik langs het pinautomaat liep van zal ik pinnen? Maar de rij was lang dus heb het (gelukkig) niet gedaan.. Ik ben zo pissig zoveel werk om al m'n pasjes, OV etc. weer te regelen pfff
jeetje meis balen. mischien een tip geef het andes ook aan bij politie. want dat heb je vaak nodig voor somige dingen terug te krijgen en soms wordt ie dan nog geveden leeg maar wel met somige spullen
balen he je moet zoveel dingen regelen en pasjes blokkeren das nog erger dan die paar centjes vind ik
Valt dat even tegen voor die man dat er maar 5 euro in zat. maar je pasjes etc zaten er niet in hoop ik?
Ja aangifte moet ik sowieso doen want mijn ID-kaart zat er ook in ben ik mooi 65 euro kwijt en aan mijn OV 25 euro ofzo pfff en aan mijn beide bankpassen ook 15 euro ben echt heeel kwaad. Er zat ook een hele mooie foto in van mijn vriend toen hij klein was, die krijg ik dus nooit meer terug
Dat is kut Ik heb dat eens gehad op sinterklaasavond Ik zou een beschrijving van die vent aan de politie doorgeven, wie weet staat ie al bekend.
Oh, vreselijk. Heb 't een paar jaar geleden ook gehad. Gebeurde in Utrecht, kwam er in de trein naar Amsterdam achter, daar gelijk aangifte gedaan. Alles zat erin, OV jaarkaart, bankpasjes, geld, ID kaart... In m'n woonplaats werd de aangifte van Amsterdam niet geaccepteerd, dus ik kon nog weer terug naar de politie in m'n woonplaats. Eerst een afspraak maken, daar werd er weer een ander formulier van gemaakt, kon ik weer terug naar de gemeente om een nieuw ID bewijs aan te vragen. De identificatieplicht was er toen nog niet en ik had ook geen plannen om naar het buitenland te gaan, maar omdat je je OV alleen op kan halen met een ID bewijs, moest ik wel een nieuwe aanvragen (kostprijs + boete van E 25). OV heb ik opnieuw aangevraagd (natuurlijk ook weer E 30 ofzo) en dat duurde twee weken voordat 'ie kwam. Ondertussen dus steeds treinretourtjes gekocht om op m'n studie te komen. Twee weken, 5 dagen per week > E 150,- Uiteindelijk kreeg ik bericht dat m'n OV opgehaald kon worden, maar ik had m'n ID bewijs nog niet, dus daar had ik niks aan. Zucht... 't Heeft me toen een hoop geld gekost! Sterkte ermee!
stond je in een winkel toen die man zo dicht achter je stond? Misschien hadden ze daar wel camera bewaking.. Maar echt kl*te hoor.. Hoop wel dat ie ooit terug komt inclusief foto!
Kan ik zo vreselijk pissig om worden dat ze met hun f*kken aan andermans spullen zitten. Bij ons in het centrum is het een tijdje heel erg raak geweest. er was een groepje vrouwen dat zakken rolde. Ze hebben zelfs de zakken van een geestelijk gehandicapte vrouw gerold. Vond ik zo zielig. Dat vrouwtje wist niet goed wat ze er mee aan moest en zei alleen maar: Ben ik nou al mijn centjes kwijt? Echt sneu en zwak om zwakkere personen te pakken. Ze zijn uiteindelijk wel op gepakt omdat de politie ze in de gaten kreeg.
Mijn man is pas zijn beurs verloren en echt niemand die even de moeite doet om hem ergens af te geven (klein dorp). Het ergste is dat je id kaart, rijbewijs en je bankpasjes allemaal nieuw moet aanvragen en echt goedkoop is dat ook niet. Erg vervelend. Hier bij de C1000 hadden ze laatst van een vrouw de beurs gejat en zei had net 800 gepint (voor een of andere levering thuis), maar de winkel had het op camera vast kunnen leggen.