Wauw heftig hoor!! Gefeliciteerd met wel drie kleintjes en duim voor jullie dat het allemaal goed afloopt! Wat zou je kunnen doen: - thuiscursus - veel boeken lezen - Netflix Je weet dat je in ieder geval een paar maanden weinig tot niets zult kunnen doen, dus ik zou er voor kiezen om in ieder geval iets te gaan doen waar je jezelf mee bezig kunt houden. Dus iets van een cursus of studie ofzo... Hoeft helemaal niets zwaars te zijn, maar wel iets waar je een paar keer per week mee aan de slag zou kunnen!
Hoi, wat een bijzonder verhaal - weten ze zeker dat het1 meisje is en niet 3 jongens? Hoe kunnen ze anders samen 1 vruchtzak delen - dat kan bij mijn weten toch alleen bij eeneiige meerlingen (dus zelfde geslacht?)...ik moet zeggen dat ik ook (net als iemand in een andere reactie) was sceptisch ben door je bericht...samen in 1 vruchtzak en vlies zitten kan echt alleen bij hetzelfde geslacht. Bedoel je niet dat de jongens alles delen? En het meisje een eigen vruchtzak en placenta? Ik ben zelf moeder van een twee-eiige drieling, waarbij met 24w TTS werd vastgesteld. Vanaf dat moment heb ik in het Zh gelegen omdat ik na de laserbehandeling pre-eclampsie bleek te hebben. Vraag in het Zh om een specia bed tegen doorliggen - niet dat die kans groot is, maar het ligt stukken comfortabeler met een dikke buik . En luister goed naar je lichaam, geef aan als je minder beweging denkt te voelen of als het coor jou gewoon niet goed voelt ofzo... Er is een besloten groep op fb voor ouders van drie/vierlingen -> er zijn daar ook ouders van monozygote, monochoriale, diamniotische drielingen die in deZelfde spanning hebben gezeten. Hun meiden zijn uiteindelijk met ruim 28 weken gehaald omdat het risico van ze laten zitten te groot werd. Heel veel sterkte, hopelijk komen ze alledrie gezond ter wereld!