Bij ons de 2e rond van 1e kindje!~ Dus ook heel snel gegaan, had t ook nooit verwacht. Succes met zwanger worden hoop voor je dat het ook snel gaat lukken!
hier twee jaar over gedaan... echt een k-periode geweest. Vind dat er hier toch heel veel staan die in de 1e ronde zwanger zijn geworden...
Met een onregelmatige en vaak lange cyclus toch in ronde twee zwanger, we hebben volgens mij heel erg veel geluk gehad!
Bij ons was het in ronde 3 al raak, helaas in juli dan MA... nu intussen al terug zwanger, dit keer in ronde 2..
ronde 2, de eerste echte ronde eigenlijk want de 1e ronde wist ik niet echt hoe mijn cyclus zou lopen.
De 1e poging in de 1e ronde. De 2e poging na 9 maanden nog niets. Toen gingen we uit elkaar. Misschien was het niet gegunt door onze slechte relatie ....? Deze zwangerschap is ontstaan na 3 dagen slordig pilgebruik
allebei gepland en met de eerste ronde zwanger, (tempen en ovutesten na 1 goede menstruatie na de pil te hebben afgewacht)
9 jaar, maar ik heb een schildklierafwijking dus dan gaat het moeilijker, nu eindelijk zwanger van de eerste
in de eerste echte ronde zwanger, maar mijn vriend en ik hebben wel een maandje of 3 zo half wel/half geen condooms gebruikt. (rondom de vruchtbare dagen wel, maar dat geeft niet echt bepaald garantie)
Eerste zwangerschap ronde 1 helaas mk En nu weer ronde 1 Toevallig die maand maar 2 keer gedaan en dus weet ik zeker dat het op een vrijdag nacht was hahah...
Ronde 2 geloof ik... of eigenlijk ronde 1. Gestopt met de pil omdat ik van die nieuwe pil niet meer ongesteld werd. Was al een klein half jaar niet meer ongesteld geweest. Na pilstop nog 1x gemenstrueerd (ongi from hell!) en daarna was ik zwanger.