Ronde 11. Wat vond ik dat lang duren....Maar het wachten is beloond! Nog 4 weekjes en dan komt de kleine!
de eerste in de 2e ronde de tweede in de 3e ronde en nu meteen de eerste ronde raak! Spiraaltje eruit en zwanger...
Bij ons was ik ook zwanger in ronde 2. En dat na 13 jaar non-stop pilgebruik! Ik stond er echt van te kijken!
in de derde ronde raak! maar wel bijna een half jaar geduurd door lange cyclus. succes met zwanger worden! en wat naar voor de meiden die al zo lang bezig zijn om dan te horen dat het bij anderen zo snel kan gaan.. het stomme is dat iedereen stiekum een beetje hoopt dat het de eerste ronde al raak is. maar het is een teleurstelling als het niet zo is..
Hier in de 6e ronde.. Nou ja eigenlijk de tweede haha. De eerste 4 maand hebben we op t verkeerde tijdstip geklust, tijdens de tweede week, terwijl ik dmv ovutesten er achter kwam dat mijn ei pas de derde week kwam. Toen was het in de tweede gerichte ronde raak
In de eerste 'echte' ronde. Ik was 'ongepland' zwanger geworden (we hebben wel heel bewust een 'risico' genomen, dus eigenlijk was het toch wel zo'n beetje gepland), maar dit werd een miskraam. Toen besloten we ervoor te gaan. De eerste ronde hebben we het rustig aan gedaan omdat de verloskundige zei dat het beter was als er een ronde tussen zou zitten en de ronde daarna was het raak! Ik besef heel goed dat we vreselijk veel mazzel hebben gehad!
eerste ronde meteen raak.. Daar waren we absoluut niet van uit gegaan! Ik ben gestopt met de pil en we hadden beide zo iets van we zien wel wat er gebeurd... Er teveel mee bezig zijn is in elk geval helamaal niet goed! Succes!
eerste meteen raak tweede weet ik niet precies, denk ronde 4 of 5. Net de keer ervoor was ik ook zwanger maar dat is eigenlijk meteen mis gegaan. Daarna dus meteen weer raak