help, ik word een tienermoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door urretje, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urretje

urretje Lid

8 jun 2006
    9
    0
    0
    student
    Ik voel dat ik na mijn beslissing het kindje te houden, heel gelukkig ben. Mijn vriend en ik zijn met zijn ouders gaan praten. We hebben verteld dat we een kindje verwachten. We gingen van het ergste uit, zodat het alleen maar mee kon vallen. En tegen al onze verwachtingen in viel het ook mee (in hoeverre dat kan dan..) We hebben eerst een half uur over koetjes en kalfjes zitten praten en opeens moest ik huilen. Toen mijn vriend me probeerde te troosten vroegen ze ouders wat er met mij aan de hand was en toen zei ze moeder; jullie zijn zwanger. En hij knikte naar zijn moeder. En zijn moeder begon ook te huilen. En in plaats dat zijn vader ruzie ging maken, feliciteerde hij zijn zoon en mij. Toen vroeg zijn vader wanneer wij gingen trouwen, raakte we toch een beetje in paniek, want ik wil nog niet trouwen. Toen we dat vertelde schrokken ze ouders wel een beetje, maar ze moeder vond het niet erg en behandelde me alsof ik ernstig ziek was, heel lief!! De storm waar we eerst zo bang voor waren, bleek achteraf maar een zacht windje.

De eerste hobbel hebben we zonder kleer scheuren doorstaan, laat de rest maar van de hobbels maar komen!!

liefs

2. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou meid toppie
    hoop dat de rest ook zo goed mag gaan

3. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    hoi,
    gelukkig dat dit redelijk soepel verliep, ik wil je veel sterkte/succes wensen want tiener en zw is niet gemakkelijk.
    Groetjes Ariëlle

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gelukkig viel hun reactie mee.
    Ik hoop dat jullie het allemaal niet te zwaar gaan krijgen en dat jullie hulp krijgen maar dat komt vast wel goed.
    En ga maar lekker van dat kleine wondertje in je buik genieten :D

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi meid ik word ook een tienermoeder! Ik ben gepland zwanger geraakt en mijn moeder wist daar van en het was mijn beslissing en ze is nu de trotste *aanstaande* oma hahaha. Veel suc6!

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Fijn dat het goed ging!!!
    Dat trouwen komt misschien over een paar jaar wel ;)

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het is altijd eng om zoiets te vertellen! Ben blij voor jullie dat het goed gekomen is!

Een oordeel ligt natuurlijk al snel klaar, als je 17 bent en je verteld dat je zwanger bent... (maar meestal is dit van buitenstaanders)

Geniet van je zwangerschap!

8. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Fijn dat dat goed ging!

Geniet lekker van de zwangerschap!

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hoi.. wanneer ik zwanger raakte was ik nog steeds een tiener..maar ben inmiddels 20 lol.. dont worry als jij gelukkig bent daar draait het om... maak je niet druk om wat andere vinden

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gelukkig dat het goed ontvangen werd! Is toch iets waar je heel erg tegenop kijkt, he?
    Geniet van de rest van je zwangerschap!

11. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    fijn te horen ...zo zie je maar weer uiteindelijk komt alles goed ;)

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo urretje !

Heel fijn dat ze zo reageerden. Dat zal zeker een hele opluchting zijn. Heb je het ook aan je eigen ouders verteld ?

Een fijne zwangerschap !

Groetjes,
    Nikki F

13. natashatje

15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    hey, wat bedoelen jullie met tienermoeder??? over welke leeftijd spreek je dan?
    ik ben nu 30 weken zwanger van mijn eerste wonder, en ben 19 jaar.
    vind ik helemaal niet jong, ben er volledig klaar voor.

liefs en allen veel succes

natasha

14. Niet meer actief

Hey wat goed.. Nu weet je meteen dat je geen aannames moet doen over hoe situaties gaan verlopen. Dat scheelt je een hoop stress. Blijf praten met elkaar ook met de ouders.. En ik hoop dat je schoonma straksjes inziet dat je niet ziek bent, maar zwanger hihi

15. sim

sim Niet meer actief

wat fijn dat er zo gereageerd is!

Deel Deze Pagina