toch wel erg leuk om te zien maar je kunt er echt geen touw aan vast nopen het is zo verschillend maar had ook niet anders verwacht
eerste keer 4 en tweede keer 1ste! als ik zo die verhalen lees dat het telkens mis gaat wat mogen vrouwen die gewoon zwanger worden toch dankbaar zijn!
Oftopic: als je dat maar weet! Heb er toevallig laatst een topic over geopend over hoe speciaal het eigenlijk is als je in 1 x zwanger wordt en blijft!
Ronde 6 in 7 maanden tijd. Achteraf gezien vrij snel, maar toen ik er middenin zat vond ik het allemaal erg lang duren!
Ik stopte met de pil en meteen geen menstruatie meer gehad, ook al was het gepland, hier schrik je op zo'n moment echt van. en dan heb ik het nog niet over het schuld gevoel dat ik had ten opzichte van mijn vriendinnen, die er alle vier langer dan een jaar over deden en allemaal een of meerdere miskramen kregen.
Meteen in de eerste ronde... Als ik lees hoe vaak het bij andere vrouwen dan toch mis is gegaan vind ik dat best wel eng eigenlijk!
Pff wat snel allemaal zeg. Bij ons duurde het 15 maanden! Maar ik klaag niet hoor, ben al lang blij dat het nu gelukt is