ik ben meteen in ronde 1 zwanger geraakt. maar ik dacht wel aan de andere die ook meteen zwanger raakten en het dan mis ging maakte me wel bang. maar hoe langer ik het ben hoe minder bang ik ben. Ik duim ook voor alle andere zwanger wordende dames ook heel veel succes. En de bijna bevallende dames ook heel veel succes en sterkte. kuzz loesmari
Ronde 3! Ik had er een jaar voor uitgetrokken. In alles wat je leest over zwangerschap staat dat het na 35 langer duurt om zwanger te worden. Ok, NA 35, dan. Misschien tel ik nog niet helemaal mee omdat ik NOG 35 ben ... Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik echt mazzel heb gehad!
in ronde 6 zwanger geworden, 3 maanden erg onregelmatig geweest, cyclus van ongeveer 46 dagen... en 2 maanden stipt op tijd, ronde 6 zwanger!!
Bij m'n dochter was ik pil een paar keer vergeten en deze keer was het in 4 rondes. Ben gewoon een geukkig mens dus .
Gestopt met de pil en meteen zwanger geraakt. Wonder boven wonder meteen de 1e keer raak! groetjes Sämira
1e ronde, maar niet gepland... paar keer onveilig gedaan, meestal rond mijn onvruchtbare periode. 1x precies op mijn vruchtbaarste dag, METEEN raak! Zal wel zo moeten zijn, toch? Liefs Niki
Bij de eerste ronde raak, al was het bij ons ook niet gepland, we wilde het nog een half jaartje uitstellen ivm mijn studie. Maar ja, 1x condoom vergeten, precies op de goede tijd! Maar het is o zo welkom!!!! Liefs, Daphne
Nu in de 11e ronde (wel al een jaar bezig) en in de 6e ronde zwanger geworden maar helaas een mk met 6wkn en 5dgn.
Ik durf het bijna niet te zeggen: maar bij mij was het in de 1e ronde raak. En dat is gezien m'n leeftijd en alles wat ik hier lees toch echt wel een wonder. Dat ga ik me nu steeds meer realiseren!
ronde 3 maand 11. mijn rondes schoten niet echt op omdat ik uit mezelf geen eisprong heb. na 6 maanden kwam ik bij de gyn terecht, die me medicijnen voorschreef. na de 2e kuur clomid ben ik (al) zwanger geworden!
Ik ben in de 2e rond zwanger geraakt. Ik ben begin februari met de pil gestopt en 22 maart was mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. We hadden het iig nog helemaal niet verwacht na 11 jaar aan de pil geweest te zijn.
November laatste pil, op mijn verjaardag 18 april kreeg ik het mooiste cadeau: een polsitieve zwangerschapstest. Ronde5/6. xxx