wij waren in de derde ronde zwanger. In februari gestopt met de pil, in maart begonnen en in ronde 3 zwanger (hopelijk gaat alles goed!)
Ik was bij de eerste poging meteen zwanger... maar kreeg na 7 weken een miskraam. Vervolgens duurde het 6 weken voor ik weer ongesteld was, en dat was ook de enige keer dat ik ongesteld ben geweest, want ik was meteen na die eerste ongesteldheid weer zwanger... dat is mijn huidige zwangerschap en die gaat gelukkig wel voorspoedig
in dec 2005 mijn pilstrip netjes afgemaakt en 12 april had ik een postitieve test, ben dus zwanger geraakt in de 3e ronde. patricia
Ik heb geen ronde gekend. Ben door de pil heen zwanger geraakt. Maar dat geeft niet want anders hadden we vandaag gestopt was de planning.
Met mijn eerste was ik in de eerste ronde meteen zwanger. De 2e keer in de 2e ronde (eindigde helaas in een mk met 10 weken) En de 3e keer was ik 7 weken na me mk alweer 3 en een halve week zwanger. Als ik nu zwanger zou zijn zou dat in de 3e of 4e ronde zijn (weet het niet meer precies)
bij de 1e direct al dezelfde maand dat we de pil lieten voor wat het was, bij de 2e nog voor we waren gestopt (zouden 2 mnd later na de vakantie stoppen) en nu bij de 3 zijn we in januari gestopt, maar niet direct een normale eisprong, dit is eigenlijk (weet ik ook pas sinds kort van de gyn) de 3e echte ronde dus ff afwachten dit keer..maar ja ben ook iets ouder dan toen...
klopt je banner dan wel?? 29 mei je spiraal laten verwijderen, en nu nog geen 4 wkn later al 4 wkn en 3 dgn??? de spiraal houd toch de bevruchtin / innesteling tegen??
De eerste keer door de pil heen en de tweede keer in ronde 1. Hopelijk gaat het de volgende keer ook weer zo snel.