In hoeverre ben jij feminist?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik denk dat heel vrouwen wel een maatje 36 willen omdat dit nou eenmaal vaak als aantrekkelijk wordt gezien.

2. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

#142 Coquelicot, 25 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2012
    Ik zie het meer als persoonlijk gemak... Een lichter lijf is een meer flexibel lijf....

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou ja; waar slaat dit op???:$

Alles wat ik over welk forumlid dan ook weet, komt rechtstreeks uit berichten op het forum van die persoon zelf.

Ik mag mij toch wel afvragen hoe iemand tot een bepaalde stelling komt omdat ik die gezien de omstandigheden opmerkelijk vind? That's it.

En je laatste zin is heel toepasselijk. Jij vindt het kennelijk nodig om mij te betichten dat ik een hetze voer tegen iemand (wat dus niet zo is) en wat doe je nu zelf? Op de man spelen en lekker inhakken? Gut.

4. Coquelicot

@ZG: het zou me echt interessant lijken als we hier een discussie over op zouden kunnen starten... ;):D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wacht! *gooit popcorn in magnetron*

( kleine edit... Ben het wel een beetje met conqueufhvbdje eens, het viel mij laatst ook al op da je erg persoonlijk bent naar Dirksmama, Zogelukkig. Mij interesseert het niet zoveel maar het valt meer mensen schijnbaar op. Wellicht een mooi moment om daar eens over na te denken ;) )

6. Coquelicot

Tuurlijk meid. ..

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb mijzelf voorgenomen om er niks op het forum over te zeggen, maar je moest eens weten wat zij mij geflikt heeft As, je zou uit je stoel rollen, daar lusten de honden geen brood van.

Ik heb mij alleen maar iets afgevraagd, meer niet. Lees maar terug.

8. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    En daar laat jij het hele forum van meegenieten?

9. Coquelicot

Men mag me nog altijd gewoon als Papaver aanspreken als mijn nieuwe naam te moeilijk is... En als dat óók niet werkt mag Patricia ook hoor... :)

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames deze gaat dicht compleet offtopic en uithalen naar andere leden is niet toegestaan.

Deel Deze Pagina