Dit weekend geeft onze 9-jarige zoon zijn kinderfeest en wil hij onder andere een film thuis kijken. Nu kijken wij zelf erg weinig films als gezin en ondanks even Googlen weet ik nog steeds niet goed Welke te kiezen. Zelf vindt hij Harry Potter leuk maar deze is wel erg lang en misschien niet bij iedereen populair. De Kameleon hebben we nog even bekeken maar dat sprak hem niet aan. Heeft iemand andere ideeën? Mag ook best van even geleden zijn
Jaaaa, die is leuk!!! En Mitchels vs the Machines vonden ze hier ook erg leuk! Maar heb 2 meiden weet niet hoeveel dat uitmaakt? Één van de twee houdt ook Harry Potter, dat dan weer wel
Ja Sing en Mitchels against the machines vonden ze hier ook leuk. En Hotel Transylvanie was ook een succes. Harry Potter daarentegen vinden ze niks.
Super Mario film Mitchels against the machines Home alone Ralph breaks the internet Ice age De piraten van hiernaast Bigfoot Deze films werden hier met veel plezier gekeken. Harry Potter vindt mijn zoontje ook leuk.
mijn jongens van 10 en 8 vinden de volgende films leuk super mario yes day mitchels tegen de machines hotel translvanie 3 strijder sonic the hedgehawk (2) go karts sing Leo de croods dummie de mummie
Ik zou het misschien zoeken in wat oudere films, want de nieuwere teken- en jeugdfilms zal een deel van de kinderen al wel gezien hebben. Onze jongens gingen rond die leeftijd ook echte films steeds leuker vinden. Wij doen veel filmavonden met onze jongens, favoriet bij de jongste van 9 waren onder meer: Jurassic Park Matilda Liar Liar The Princess Bride (ondanks de titel geen meisjesfilm ) Neverending Story The Witches (oude versie) Back 2 the Future Star Wars (de originele trilogie) Ace Ventura: Pet Detective Sleepy Hollow Transformers Indiana Jones Als je toch nieuwer wilt, of echte kinderfilms: de Super Mario Bros movie is heel leuk. En met Toy story kun je ook nooit fout gaan.
Super mario lijkt me een goede optie Het zeebeest op netflix Luca op disney How to train your dragon Zou even kijken naar disney of netflix films. Harry potter is denk voor wat oudere kids.
Films zijn echt kind afhankelijk. Mees kees, meester kikker ,sing, boskampi etc vind onze zoon niks. Harry potter juist wel! Jumanji Mario Back to the future Luca Mitchels vs the Machines is ook super (vond hem zelf ook fantastisch) Zijn ook favoriet
Oh ik zie dat de eerste paar inderdaad geschikt zijn voor 9. Ik dacht dat ze allemaal 12+ waren haha.