Ik zou er pas echt van uit gaan als het niet zo is als je ongi bent geworden, zolang dat niet zo is, dan is er nog hoop. Suc6 morgen, ik hou het hier in de gaten! Voel jij iets van symptomen?
Jawel, ik heb met vlagen pijn aan m'n borsten..meer een spierpijn gevoel. Ook heb ik last van menstruatie krampjes en heel soms misselijk,maar niet extreem. Vanmiddag onder het autorijden kreeg ik een heel vreemd gevoel in mijn liezen/eierstokken..alsof er een warme vloeistof doorheen ging..vreemd!
Hier net een heel dun sliertje bloed bij afscheiding, helder rood. Ben benieuwd maar denk dat het ongi is. Afwachten of het doorzet of niet..
He getver meid, hopelijk zet het niet door! Als ik morgen weer een iets donkerder streepje heb ga ik een cb doen. Zie namelijk meerdere dames met een licht streepje en een positieve cb test Duimen!!!
hetgeen wat ik zie is een grijs vaag streepje. Aangezien je je nod niet weet zou ik nog niet gelijk de hoop opgeven als je testen negatief zijn! Geen bloed is moed
Hmmm het zal wel niks zijn. Vanmorgen een test gedaan en binnen 5min weer een vaag streepje,die had toch duidelijker moeten zijn nu? Kan ik hem laten opdrogen of is hij dan helemaal niet meer betrouwbaar?
Ik zie hier zeker wat op. Wat mij opvalt is dat je de streepjes veel duidelijker kunt zien op een iphone of ipad dan op de laptop. Heb het zelf even eens bekeken allemaal. Hier wordt je echt gek van he die kruidvattesten. Ik krijg vandaag de sensitesten binnen ben benieuwd Heb overigens wel een duidelijkere streep gekregen vanochtend.
Oeii dat is hard wat je daar zegt! Er zijn er genoeg die dagen licht testen en pas later duidelijker vanwege trage hcg. Kun jij soms in een glazen bol kijken ofzo