Lekker bot ja. Gelukkig overkomt het jou niet Lilaa. Meis, over je test denk dat je voor duidelijkheid nog even geduld moet hebben....
Testen onder elkaar. Morgenvroeg kan ik niet testen want heb er geen. Ga wel met een vriendin naar de stad,hoe ga ik nu "stiekem" die testen kopen??😚
Online bestellen? Ik heb dat sowieso gedaan werd gek van de kv testen en heb nu ook duidelijkere streepjes Oh en ik zie op de laatste foto een streep.
Ik doe mijn best Positief, maar ik zie het niet. Hoop dat je over een paar dagen een dikke streep hebt.
Lastig hoor, ik lijk wat te zien.. Probeer een paar dagen niet te testen, zegt de grootste testverslaafde ooit.. Wanneer is je NOD?
Bedankt voor het vragen! Vandaag niet getest maar gisteren wel en weer een vaag streepje dus ik ga er vanuit dat het gewoon indrogers zijn. Helaas
Waarom zouden het indrogers zijn? Een streepje is toch een streepje? Of zag je die pas na een paar uur oid?
Hier wel vandaag getest kon het niet laten met de kv test en weliswaar een roze streepje die wat donkerder is geworden na al die testen Ik snap er echt niks meer van (en nog steeds niet ongesteld geworden)
Ik heb deze test gedaan 10 dagen voor nod, maar deed de test omdat ik duidelijk last had van baarmoeder en witte vloed.. En kreeg een vaag streepje, heb elke dag getest in de ochtend en ik kreeg toch echt een streepje en sinds gisteren is het via het bloed bevestigd, maar als ik jou test zie...zie ik niets? Zou zeggen test over twee dagen weer en kijk wat het zegt. Succes meid