Lijkt me zo leuk, was een superleuk gesprek. Voor niveua 3 ig, in de buurtzorg. Dat is pas sinds 5 nov buurtzorg geworden hier. Ik zou dan 3 dagen gaan werken, smorgens van 7.30-12.00. En savonds van 19.00 tot 22.00. Ben ik veel bij de kindjes. Ik werk nu verspreid over 4 dagen, maar wel een paar hele ochtenden en middagen ben ik weg nu. Het is cao vvt, dan krijg je toch gewoon ort savonds en in weekend?( vraagje voor de mensen die in de thuiszorg werken) Duimen jullie mee?
Ik werk dan niet in de thuiszorg maar val wel onder de cao VVT. Maar j krijgt in dethuiszorg gewoon je ORT uitbtaald!! Welke schaal zou je dan zitten als je aangenomen wordt? Hopelijk krijg je morgen een mooi telefoontje!!
Ja hoor je krijgt gewoon je ORT in de avonden en de weekenden die je werkt.. Leuk hoor, ik zit al jaren in de ouderenzorg, zou niets anders meer willen.. Alleen ik werk intramuraal, de thuiszorg ligt me niet..
Hopelijk krijg je morgen een positief berichtje. Zit je al in de zorg of ga je met deze sollicitatie een heel andere weg op? Je krijgt in ieder geval ORT over die avonduren en als je in het weekend of op feestdagen werkt ook, dus dat is altijd wel lekker. Ik werk ook intern in de zorg, ben ook niet zo weg van de thuiszorg en het 2x per dag moeten gaan werken. Maar sommigen zweren erbij hoor, dus dat is erg persoonlijk. En gelukkig zijn er ook mensen die het super vinden.
pff nog niks gehoord, zit toch wel in spanning. Straks bellen ze nie vandaag, kan ik hele weekend wachten haha. Ik werk al 12 jaar in een verzorgingshuis, vanaf mijn 16 e.
Ben benieuwd! Ik werk ook als verzorgende ig'er bij buurtzorg, voor 24 uur! Sowieso een top werkgever, ik hoop voor je dat je word aangenomen! Welke regio ga je werken?