In hoeverre maak jij gebruik van je partner?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yukl, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    het is niet zo dat ik het er nu lekker van neem...sterker nog: ik maak vaak een uitgebreid ontbijtje!! Maar dat komt ook door mezelf...ik vind dat leuk om te doen en m'n mannetje is muzikant dus vaak laat thuis en laat op...

Boodschappen draagt hij, vuilnis zet hij buiten, (verwisselt zakken ook), kattenbak: helemaal voor zijn rekening, afwassen doet hij als ik ernaar vraag (en soms uit zichzelf haha!) en hij is niet te beroerd om een massage te geven (benen vooral). dus ik klaag niet en verder heb ik geen behoefte (nog) aan meer in de watten gelegd te worden.

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @yukl, ik zou nog even wachten met dat te vertellen :D:D:D:D haha

3. emni

emni Actief lid

11 aug 2009
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @yukl ik zou ook nog even wachten met dat te vertellen haha:D:D

Ik heb gelukkig nog geen last van (vr)eetbuien eerder het omgekeerde
    Als mijn mannetje wat lekkers wil mag het niet van mij omdat ik er beroerd van wordt hahaha is ook wel goed voor hem;)

Maar ik moet wel zeggen dat ie overbezorgd lief is!!
    Ik hoef nergens om te vragen, ik mag gewoon bijna niks:(
    Ben normaal heel actief maar als ik nu thuis kom na het werk moet ik zitten van manlief en mag niks meer doen haha
    Dan moet je hem zien als de hond van m'n ouders tegen m'n buik aanspringt!!!haha hij flipt dan bijna!!Wel skattig hoor:D

Ik mag dus niet klagen met mijn mannetje!!;)

4. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hier ook bekkenklachten en merk dat als ik teveel doe, ik de dag erop nog minder kan doen vanwege pijn.

Man vind dat ik zoveel mogelijk rust moet nemen en ziet me het liefste de hele dag op de bank liggen... Vind ik zelf niet zo'n goed idee. Maar feit blijft dat er naast mijn studie weinig energie overblijft. Hij neemt dus het leeuwedeel van het huishouden op zich en vindt dat geen probleem (in tegenstelling tot mij, ik heb daar wel moeite mee). Zijn redenatie is dat ik het al druk genoeg heb met het laten groeien van ons kind en alles wat daar bij komt kijken.

Heb heel af en toe snaai-aanvallen, maar weet die tot nu toe nog te stillen met hetgeen we in huis hebben. Kan me wel voorstellen dat ik hem binnenkort een keertje vraag om iets voor me te halen...

ik vind trouwens ook dat er een groot verschil zit tussen gebruik maken van en misbruik maken van.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mn man neemt alleen de zware boodschappen van me over, maar dat deed hij al, 1 keer in de week doen we boodschappen en dan gaat hij mee, we werken beide fulltime dus vind het wel zo eerlijk dat hij dan gewoon mee gaat om boodschappen te doen.

Wel maakt hij de kattenbak schoon en doet hij de tuin *maar hij was ook hovenier eerst*
    voor de rest maak ik geen misbruik van hem.
    Ben alleen zo verdomd vergeetachtig soms en dan weet ik dingen echt niet meer dattie die heeft gezegd.. daar baal ik wel van.

Deel Deze Pagina