In hoeverre raakt de economische 'crisis' jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bo20, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Vriendlef is eind december ontslagen ( zat er al langer aan te komen) en heeft nog neits nieuws gevonden (zoekt ook niet zo hard ;)).

Dus we hebben tijdelijk wel minder inkomen maar komen nog redelijk uit. Ik let wel wat beter op wat we uitgeven.

Wilde eigenlijk zelf op zoek naar een andere baan (dichter bij huis) maar heb dit maar even op de lange baan geschoven totdat vriendje weer aan de bak is. Vind het risico nu nog wat te groot.

2. Ik heb er zelf nog niet veel gemerkt(prive) wel op mijn werk dat er bv. geen kertpakketten waren,of sint en paaskadootjes.

Hopelijk blijft het zo!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik werk met hypotheken en er was even sprake van gedwongen ontslagen maar gelukkig nu niet meer... nu ben ik bezig met achterstanden van hypotheken dus dat trekt nu helaas meer aan.
    Verder verdiende ik vroeger bakken met geld door over te werken maar er is geen overwerk meer en dat is er dus niet meer. Maar ach, verder merk ik er gelukkig weinig van.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier ook niets gemerkt maar misschien komt dat nog.

We willen dit jaar kijken naar een andere woning maar hoop niet in de problemen te gaan komen door dit huis niet te kunnen verkopen.

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Het transportbedrijf van mijn vriend is opgedoekt op het moment dat ik hoogzwanger thuis zat. Mijn vriend is om die reden ook met hangende pootjes teruggegaan naar zijn oude baas, en is daar ook weer aangenomen. Inmiddels heeft hij weer een vast contract. Maar onze inkomsten zijn drastisch verminderd, ook omdat ik voor dit alles al een parttime contract had getekend op mijn werk. Is wel ten koste gegaan van het sparen. Maar over het algemeen komen we wel goed uit elke maand..

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij merken er eigenlijk niets van.

vriend heeft een vaste aanstelling en eigenlijk qua werk hebben hun een monepoli positie. zolang als de mensen auto blijven rijden heeft mijn vriend zijn werk ze merken daar ook niet dat het rustigger word iedereen blijft toch rijden.

ik merk het alleen op mijn zoektoch naar een bijbaantje ik wil graag voor mezelf een uurtje of 15 werken.
    ik ben nu maar begonne om vrijwilligers werk te doen. want betaald werk is bijna niet te vinden. nu hebben we het financieel niet nodig dus dat scheeld heel erg veel

7. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Wij merken er niets van. Wel op werkgebied, wij krijgen te maken met meer huisuitzettingen e.d. Mijn man en ik werken allebei in de schuldhulpverlening en onroerend goed financiering.

Deel Deze Pagina