Heb jij toen je jong was niet heel vaak te horen gekregen dat kan nooit goed gaan al zo jong samen. Mijn ouders zijn ook al samen sinds mijn moeder 13 en vader 16 was.
mijn oom en tante zijn ook al vanaf die leeftijd samen, mijn tante was 13, mijn oom 18....Mijn oom is al met pensioen, mijn tante bijna..... Ik zou het nog geen dag uithouden met mijn oom trouwens, net zoals de rest van de familie , maar dat is echt wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele poos!
Mijn ouders werken al een jaar of 14 niet meer (personeel in de filialen die ze hebben gezet en nergens meer omkijken naar). Tot mijn pubertijd was mijn moeder thuis en mijn vader veel aan het werk maar toen ik een jaar of 13 was ging mijn moeder ook regelmatig werken in 1 van de winkels en waren ze dus (net als nu) 24/7 samen. Ik hou zielsveel van mijn man maa dat altijd samen zijn zou ik ook niet volhouden. Dan redden we het in ieder geval niet tot na de AOW samen
hahaha, nou, ik ook niet. Ik moet er niet aan denken, 24/7 met mijn man.... Ik hou van hem, maar ik zou me echt aan hem irriteren. Dat heb ik nu al als hij in de ZW is.
Ik wel! Ik was 15. Hij was 17. Kon nooit goed gaan zeiden veel mensen. We hebben het 17 jaar volgehouden met elkaar waarvan 5 jaar getrouwd. Daarna zijn we gescheiden. En nu zeggen we inderdaad tegen elkaar: ‘ we waren te jong...’
13 jaar en 18 jaar....pfff Onze dochter is straks 12...kan me niet voorstellen dat ze dan al bijna... Maar als ze de liefde van haar leven al zo snel mag vinden vind ik het prima. Mijn man was net 19 en ik 21 toen we elkaar leerden kennen ( 19 jaar geleden) On topic: Ts, heb je de jas al teruggebracht?