In hoeverre zijn jullie veranderd als het neerkomt op uiterlijke verzorging?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door fafje, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ook ik probeer iig wanneer ik de deur uitga of iemand op bezoek komt zo aantrekkelijk mogelijk eriit te zien haha! maar ja, met een 3 maandjes oude baby en nog een buik van de keizersnede en uitvallend haar wil dat n iet zo soepel meer lukken...ook is de kleine afgezien van heel makkelijk wat betreft huilen (huilt kort maar krachtig en is snel weer stil te krijgen, echt mazzel!) wel een spugertje dus heb ik standaard bespuugde kleding hahaha! maar de wasmachine draait overuren ;) nee ik doe er nu wel langer over ...zelf zie ik er ondanks behoorlijk slapeloze nachten (kleine wordt nog echt twee keer per nacht wakker voor Borstvoeding) nog wel redelijki uit (althans dat wordt mij gezegd) maar dat haar!!!! ik heb echt een zielig bosje over en de haaruitval is nog op een gootepunt!!!ik word er bijna depressief van...dat is echt het ergst want ik ben best ijdel...ben zoooooo bang kaal te worden, heb er dromen over e4n heb ook al wel een traantje gelaten moet ik eerlijk zeggen...al zegt iedereen dat het niet opvalt, ik zie het en voel het aan m'n haar!!!

maar ja die kleine is zo lief/mooi/grappig/schattig/leuk enz...da's t belangrijkst uiteindelijk. alleen je wil er wel leuk uitzien als kersverse moeder toch??

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    Ik kwam vandaag tot de vaststelling dat m'n wenkbrauwen net 2 harige rupsen zijn, dat ik m'n haar al een maand gewoon in een knot draai en dat het me niet meer boeit of ik mascara op heb als ik buiten kom.
    Vroeger ging ik de deur niet uit zonder eyeliner en wat mascara...

Mja... boeit me gewoon weinig nu. Al zou ik er wel weer eens 'stunning' willen uitzien... maar dat moet eerst van binnenuit komen, wil je er aan de buitenkant ook goed uitzien. Momenteel voel ik me echt niet zo aantrekkelijk...

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook een ijdeltuit...dag na de keizersnee had ik al mascara op en oogpotlood. Ik plan het zo dat ik me lekker kan douchen, fohnen en opmaken, vind ik heel belangrijk (ook voor mijn relatie/vriend die moet er tegenaan kijken!!!)

Mama worden heeft voor mij niks te maken met verslonzen, maar met prioriteiten stellen: ik voel me goed als ik er goed/verzorgd uitzie en daar is purkie ook blij mee: een happy mama

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hier ben ik het helemaal mee eens! :D

ook ik zorg er dagelijks voor dat ik er goed uitzie.. ik sport gemiddeld 3x per week en begin nu eindelijk, 7mnd na de bevalling, mn oude figuur terug te krijgen.. qua kilo's was ik er al maar t word weer strakker, ik weet waar ik voor sport :D

heb vorige wk nieuw ondergoed besteld bij h&m, super leuk! ik was zo blij haha ook heb ik pas nieuwe kleding geshopt & vind zelf dat ik er weer lekker vlot bij loop.. skinny jeans, laarzen erover, leuke trui, (niet te) opgemaakt en ik ben weer blij!

Deel Deze Pagina