wat trek je aan na de bevalling in het ZH?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sweetlakecity, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik vraag me af in welke kleren je het beste past na de bevalling in het ZH?
    Meer een joggingsbroek?
    Of gewoon je positiekleding? Spijkerbroek?
    Of de positiekleding joggingspak van de H&M?

Of in je badjas?
    Hoe is je buik eigenlijk? Plat of dik? Lijkt me wel dat je iets wijds aantrekt maar wat?
    Zat het bij je al in de vluchttas?

2. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Aangezien je nog wel dik bent en flink beurs lijkt het mij een fijn idee om een joggingsbroek aan te trekken.
    Deze zit ook al bij mij in de tas

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb een joggingbroek en een lekkere trui in mn vluchtkoffer gestopt.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook een lekkere joggingbroek. En een shirtje erop, gewoon een shirtje dat in de loop van de zwangerschap te klein geworden was. Dat zat dus in de ziekenhuistas.

Je buik is na de bevalling nog wat blubberig en wat dikkig ;)! Net alsof je een paar weken zwanger bent zegmaar alleen dan niet een strak buikje als dat er een baby in zit, maar een blubberbuikje ;)! Ook is een wat los zittende broek fijn voor 'vanonder' daar wil je na de bevalling het liefst niet zoiets heel ergs straks hebben. Tenminste ik dan!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had ook een lekkere joggingsbroek met wat shirtjes zonder mouwen en een vestje. Mijn ervaring is dat het erg warm is in het zh en heb ik dus het vestje bijna niet aangehad.

Ook had ik wat positiekleding meegenomen omdat ik me zo 'ziek' voel als ik dagen in mijn joggingbroek loop. Ik heb een ks gehad dus 4 dagen in het zh geweest.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven, en had voor die nacht een oerlelijke, maar heeeeeerlijk zittende nachtjapon meegenomen :)

En voor de volgende dag een badstof joggingpak, met een truitje eronder. En makkelijke instapschoenen, want bukken om ritsen vast te maken ging echt nog niet.

Ik had alles van te voren in mijn vluchttas gedaan.

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had de eerste dag een nachtpon aan.
    Daarna gewoon een (nieuwe) flanellen pyama, na 2 dagen een joggingbroek met shirt.
    Enne vergeet idd je schoenen niet mee te nemen, wij moesten midden in de nacht naar het ziekenhuis, was al een hele dag bezig dus mijn outfit zag er niet uit. Maakte mij op dat moment ook niet meer uit ;) maar ik ben dus naar het ziekenhuis gegaan op mijn sloffen. En op de dag dat ik naar huis mocht kwam ik er pas achter dat ik mijn schoenen miste :( Ach ben nog steeds thuis gekomen hoor!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik had geen broek aan:) toen we naar huis gingen een joggingbroek.. Ik was flink beurs en opgezet van onderen.. (dus t kruis hing lekker laag) en tja, ik pas mn eigen broeken nog steeds niet..(loop niet meer in joggingbroek hoor..)

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik had ook een joggingbroek aan. Had niet moeten denken om iets anders aan te trekken ( en nu nog steeds niet want beurs van onderen en pijnlijk) Daarop gewoon een shirt en een vestje. Het was in het zh inderdaad op gelofelijk warm dus tijdens de bevalling had ik alleen een hempje aan. Meer dan genoeg. Ook handig zijn makkelijke schoenen. Ik had mijn nikes aan bijvoorbeeld. Voor de rest maakte het me eigenlijk geen zak uit, als het maar makkelijk zat!

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Oha het was trouwens nog mijn zwangerschapsjoggingbroek dus geen gewone.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    haha, ik liep de laatste weken alleen maar op mn gympies. Kon dr niet meer bij, dus moest schoenen aan die in zo aan kon stappen..

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had mijn positiespijkerbroek aan. Die band voelde fijn op m'n buik en verder gewoon een shirtje of hemdje geloof ik met een vest

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    joggingbroek :)

Ik moest nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, en heb vaak een joggingbroek aangehad met een shirt erop.
    De gewone broeken heb ik pas na 2/3 weken weer aangehad. Het had wel gepast, maar ik had een flinke wond beneden, dus heb na die dagen ziekenhuis veel lange rokken en joggingbroeken gedragen..

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Joggingbroek, paste mooi het kraamverband in :)

15. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Bij de 1e ben ik thuis bevallen dus trok lekker me pyama aan na het douchen.
    Bij de 2e in het ziekenhuis en mocht na 2 uur naar huis.. en heb toen heerlijk fout het feyenoord trainingspak van vrienlief gedragen... veel te groot maar oh wat zat dat lekker!

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zie het probleem niet zo eigenlijk. je gaat toch met kleding en schoenen aan naar het ziekenhuis toe ook neem ik aan? die heb ik gewoon de volgende dag aangedaan en heb me lekker thuis nogmaals gedoucht en een schoon nachthemd aangedaan. en daarna lekker met de kleine in bed gekropen.

17. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Ik had mn positiespijkerbroek mee en mn positiejoggingsbroek. Die tweede heb ik lekker aangehad, zat een stuk lekkerder met die kraamverbanden en de boel opgezet...

Overigens voor in het ziekenhuis niet te warme pyama's meenemen... ik heb het zelf enorm warm gehad op de afdeling.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jogging broek..en een beetje grote...ivm met je nog dikke buik en beurs kruis :rolleyes: ...en een zwarte dan zie je ongelukjes niet zo..ivm doorlekken.

Had er een naast me in het zh die liep in een zijde nacht hemd :( nee hoor dat gewoon te sexy voor de staat waar je in bent...en als je haar hort snurken is de sexy gauw over :confused: :confused: :confused: (neem oordopjes mee) ;)

19. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Joggingbroek (inderdaad van H&M) zit in mijn tas ;)

20. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    heb bij de hema een soort van jurk gekocht en t-shirt uit de mama serie. Daar ik een keizersnede krijg, het wel zo fijn is losse kleren aan te hebben erna.

Deel Deze Pagina