Collega van mij had een bank daar gekocht en die was binnen no time kapot, het houten frame van de bank was kapot (gebroken oid) en er kwamen spijkers of bouten o.i.d. door de stof omhoog. Hadden ze gebeld met klantenservice ofzo, ja dan moesten ze met de bank even langs komen, dan zouden ze het bekijken. Was een mega grote hoekbank dus dat is geen doen natuurlijk. Na alle verhalen die ik er over gehoord heb wist ik meteen dat ik daar nooit een bank zou kopen.
Ik bestel er nooit meer. ;(. Hebben daar 5 jaar geleden een bank besteld. Zouden we 1 juni op kunnen halen en besteld in februari ( was 7 juli uitgerekend) echter geen bank en met 31 wk zwangerschap werd ik opgenomen en 17 juni ben ik uiteindelijk bevallen . Wat denk je bellen ze 17 juni op dat we de bank kunnen komen halen. Dat ik net was bevallen hadden ze letterlijk schijt aan want als we vandaag niet kwamen dan waren ze genoodzaakt de bank buiten te laten staan want berging zat vol. Partner is paar uur na de bevalling op en neer gereden ;( . Enige voordeel was dat ik een mooie bank had toen ik na 2 dg thuis kwam. Je moet trouwens je bank inladen en daarheen komen met schade. Na jou komen doen ze niet. Gelukkig bestond de hoekbank uit delen en was de schade elke keer beperkt tot 1 deel maar moesten dus wel 6x op en neer van Tilburg naar Eindhoven voor die bank Ondertussen was de bank 4 jaar later zo slecht, 3 x gereageerd na inzakken etc dat we hem gratis hebben weggegeven. Daag 1200 euro. Nu mooie leren bank en niet meer van hun
Ik zou dus echt nooit een bankstel kopen bij Seats en Sofa's Is algemeen bekend dat het een baggerbedrijf is De kwaliteit is vlgns mij ook om te janken. Succes!!
Slechte zaak maar ook zeker slechte banken. Voor je het weet is ie doorgezakt of alweer kapot. Sorry maar wil wel eerlijk zijn 😢
twijfelde of we ook bij S&S gingen kijken maar idd zo ontzettend veel negatieve verhalen dat ik er niet meer heen ga. wij gaan onze nieuwe bank bij haco kopen, ben benieuwd wat daar de kwaliteit van is
Hahaha ik ben 2 jaar geleden gaan samen wonen en heb me bank nog niet binnen.. gwlukkig hebben we vrij snel na de bestelling bij S&S een andere besteld omdat we t niet helemaal vertrouwde
Wat een kl*** winkel is dat zeg! Ik heb vorig jaar 1800 euro betaald voor een super grote hoekbank...binnen 1 jaar waren de armleuningen ingezakt en sprongen de veringen eruit. Wij moesten zelf een busje huren om de bank weg te brengen naar ze....nu wacht ik al bijna 3 maanden op mijn bank maar hoor dat ik het pas in junuli krijg! Noooooit meer vN mn leven koop ik daar kets En vertel graag aan iedereen wat voor waardeloze winkel het is. Ik heb toen nadat ik het gekocht heb volgens mij ook zeker 2 a 3 maanden moeten wachten tot ik het kon ophalen.
Ook hier nare ervaringen (Gelukkig niet zelf maar nabije omgeving) Zus had bank nog geen jaar, ingezakt; arm leuningen kapot ga zo maar door. En de prijs was ook om even van te slikken. Maar goed ze ging net op zichzelf wonen, wist zij veel dat die prijzen eigenlijk belachelijk duur zijn voor de kwaliteit (en het feit dat je de bank zelf moet komen halen). Duur en geen goede service.
Tis toch nog geen augustus? Ik had überhaupt daar geen bankstel gekocht wetende dat je er 8 maanden op moet wachten. En waarom koop je iets in een zaak waar je een slecht gevoel bij krijgt? Zijn toch meerdere winkels die bankstellen verkopen?
Zelf gelukkig geen ervaring met deze meubelzaak. De ervaringen van anderen hebben ons er van weerhouden om deze meubelzaak ooit te bezoeken.
Ja maar je vraagt toch van te voren na wanneer de bank komt? Ik heb ook geen goede verhalen gehoord van seats en sofa's... Dat die zaak nog bestaat zeg...
Heb alleen jouw berichtje gelezen maar wij hebben 1 keer daar een bank gekocht en NOOIT meer. Heel lang moeten wachten, uiteindelijk nog de verkeerde kleur, terug kunnen brengen want hij was op 3 plekken kapot enz. Nee ik ga de volgende keer naar een ander
Nou die lui zijn echt heel sneaky hoor...misschien heel dom van Ons maar wij vroegen aan ze hoe lang het zou duren en ze gaben een x aantal weken aan...vervolgens staat er in de kleine letters dat het binnen die x weken verwacht word maar het kan ook 6 maanden LAnger duren ofzo
Ze zeggen idd uiterlijk 6 wk. Echter mag dit vrijblijvend uitlopen tot paar maanden zonder dat hier kosten aan verbonden zitten . Schandalig en het staat ook in de verkoopvoorwaarde.
Ik lees dit zo en heb daar een bank gezien voor 250 euro. DAar kun je natuurlijk geen goede kwaliteit voor verwachten maar het is voor een extra kamertje wat niet veel gebruikt wordt en waarvoor ik dus ook niet veel geld wil uitgeven. Raden jullie het ook bij dit bedrag af of kan ik wel het risico nemen?