BAM - Bewust Alleenstaande Moeders 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by loopy, Jan 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ons oude topic is gesloten dus ik denk dat die te groot was geworden. hoe is het met iedereen? hier alles okee, alleen wel erg moe. maar als dat alles is heb ik niks te klagen!

big wish, maandag de sleutel! spannend he!

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @loopy fijn dat je niet zo veel last van kwaaltjes heb zeg.

@alik mag 12 februari weer gaan testen vind het zo spannend, heb 27 januari me 1ste donatie gehad

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey loopy,

Hoe is het nu met je, ik zag dat je nog wel veel moe was, ik hoop dat je binnenkort wat meer energie krijgt.

Ikzelf heb op een huisje gereageerd, ben benieuwt of ik hem heb, ik hoop het wel duimen jullie mee?
    Riley is vandaag niet in haar hum, maar dat is al een week zo, ze is volgensmij bezig met een sprongetje, en evt een tandje.
    en ik ben weer met een donor in overleg voor een brusje voor Riley, dus ben benieuwt hoe dat gaat.

XXX Gusam

4. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Hey girls!
    Fijn dat het zo goed met jullie gaat :D
    Mooie echo Loopy!
    mamavan 3 spannend hoor!

Met mij en Dyami gaat het heel goed.
    Ik ben inmiddels weer aan het werk en Dyami is 3 dagen naar de opvang, en heeft het daar wel naar zijn zin!
    Hij groeit als kool, inmiddels al meer dan 8 kilo!

Gusam nog even een vraagje aan jou aangezien onze kindjes bijna even oud zijn, wat is jouw voedingsschema?

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Hey dames,

Ik zag net pas dat we een nieuwe hebben.
    Hier alles goed. Heb de sleutel uiteindelijk vrijdags al gekregen, dus kon lekker eerder beginnen.
    De kozijnen zijn zo goed als klaar. Morgen beginnen met de muren. Ga laatste weekend van Februari over.

Spannend Gusam, Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen, heeft bij mij ook geholpen. Wanneer weet je meer?

Idd, Loopy als het moe zijn alles is. Mooie echo. Wil je weten wat het word?

Spannend Mama van 3. Ik zal ook voor jou duimen.

Fijn dat het zo goed gaat met Dyami op het kdv. Ga je zelf ook gerust naar je werk.

Groetjes

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

@sjors, ik voed bij riley op verzoek, maar ze heeft er wel een schema in zitten

11uur 1e fles 210+7
    14uur 2e fles 180+6 en 1,5 rijstebloemvanielle
    17uur 3e fles 210+7
    20uur 4e fles 210+7
    De laatste fles is meestal rond 12uur of iets later
    210+7

de laatste paar dagen heb ik geen fruit of bijvoeding gegeven omdat riley helemaal overstuur was en haze slaapjes deed, dit bleek aan de nutrilon standaard te liggen, ik was namelijk weer terug gegaan van de omnio naar de standaard, alleen ging dat verkeerd en zit ik nu weer op de omnio.

Als ik haar fruit of groente gaf was dat meestal rond 12 uur fruit, en rond 4 uur groente en rond 8uur eerst liga met roosvicee en daarna haar flesje 180+6.

Heb je hier iets aan?

Verder gaat het hier goed, ik ben nu bezig om een juiste donor te vinden voor een brusje voor riley, en het lijkt of mijn cyclus weer normaal is.

@Loopy geweldig meid dat het goed gaat met je zwangerschap, echt ik blijf je in de gaten houden, en ik word vrolijk van jou berichtjes, echt super voor je.

XXX Gusam

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

o en dat huisje heb ik niet, ik stond 2e dus wel bijna.
    Volgende keer beter.

XXX Gusam

9. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Thanks Gusam!
    Ik geef Dyami nog geen hapje, daar wil ik nog even mee wachten. Hij krijgt nu nog 5x180 om 7, 11, 15, 19 en 22:30 uur. Dit werkt op zich heel goed, maar het cb zei dat ik terug mocht naar 4 flessen. Daar is hij duidelijk nog niet aan toe want hij was dan 's nachts erg onrustig, al hield hij het wel vol. Maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je naar je kindje moet luisteren en niet naar het cb :)

Dus jij gaat wel altijd laat naar bed als de laatste fles pas om 12 uur is? Hoef je 's ochtends niet vroeg op?

Ik bewonder het dat je al toe bent aan een 2e, ik ben stapelgek op Dyami maar een 2e in mijn eentje zie ik niet zitten hoor, en dan heb ik nog een makkelijk kindje! Maar erg spannend en ik blijf je volgen :D Wil je niet dezelfde donor als van Riley?

Jammer van dat huisje, maar dat komt ook nog wel!
    Mijn huis is na 1,5 jaar ook nog steeds niet verkocht helaas.

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

Riley is uit een relatie, en ik zie niet zitten om met mijn ex nog iets te delen, zie topic ''ik ben blij met mijn keuze om alleenstaande moeder te worden'' deze staat bij alleenstaande mama's

Ik ga na riley haar laatste voeding naar bed, en riley word rond half 11 meestal wakker.
    uiteindelijk zal dit gaan veranderen en krijgt ze haar laatste voeding eerder, en dan zal ze ook eerder wakker zijn, maar nu vind ik het wel fijn, dit omdat ikzelf de laatste tijd pas om half3 in slaap val hoelaat ik ook naar bed ga.

ik heb nu contact met een hele leuke donor, en ik wilde mijn kinderen het liefst van dezelfde man, maar helaas kan dat niet.
    maar dat houd me niet tegen.

XXXX Gusam

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend Gusam!! Ik ga zelf ook voor een tweede! Mika is straks 10 maanden en kan dan denk ik wel zelf lopen als de tweede eraan komt. Ik moet zelf naar het ziekenhuis omdat ik hormonen moet hebben. Ik ben gisteren na 86 dagen weer ongesteld geworden en hoe pfffff. Ik heb me werk zelfs afgebeld omdat ik gewoon niet kan lopen of ik moet alweer naar het toilet. Het stroomt er gewoon uit.

liefs Ylona

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Oh ja Mika is helemaal van de flesvoeding af. HIj krijgt nu brinta met melk in ochtend, fruit tegen 10 uur, brood tussen de middag, tussendoor ontbijtkoek., in de avond eet hij met de pot mee en om 19 uur gaat hij naar bed en slaapt hij tot de volgende dag 7 uur. Ben blij dat hij geen flessen meer hoeft want dat was altijd een ramp.

liefs Ylona

13. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    spannend hoor meiden, hoop dat jullie snel zwanger zijn en dat het niet 20 pogingen kost zoals bij mij!

ik ben benieuwd wanneer mijn zus d'r tweede baby komt. ze was zaterdag uitgerekend!

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Spannend Loopy! En dan op naar jou kindje!!! ben ook benieuwd of daar zich een jongen of een meisje schuil houdt!

Liefs Ylona

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

dus verschillende bammers zijn weer bezig om zwanger te worden begrijp ik, super ik hoop echt dat jullie ook weer vlug zwanger mogen zijn.

@loopy spannend voor je zus en natuurlijk ook een beetje voor jou, ben je al wat minder moe?

@Ylona 86dg pfff das wel lang, ik hoop dat je snel weer een beetje regelmaat er in krijgt.

XXX Gusam

16. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey meiden,

Ik heb vanmorgen getest met een kv 2 voor 5,- wat vinden jullie??

XXX Gusam

17. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    woohoo spannend gusam!

ik heb er een nichtje bij!!! mijn zus is bevallen van een gezonde dochter en ze heet Amber!!!! Ik ben zo blij!!!

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

gefeliciteerd loopy.

XXX Gusam

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Gusam,
    Het is idd een licht streepje. Zit je al op je NOD?

Gefeliciteerd Loopy:D Leuke naam.

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

als ik van 28 dagen uitga is vandaag mijn nod, de vorige cyclus was 40 dg, en 2 weken geleden heb ik een donatie gehad.
    vrijdag ga ik opnieuw testen, en als hij dan echt posi is geef ik mezelf groen licht.

XXXX Gusam

Share This Page