In jan gestopt met de pil en ook nog niet zwanger

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Roos84, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos84

Roos84 Actief lid

Jan 24, 2010
    189
    0
    0
    Hi meid,

Sorry voor de late reactie, maar we hebben het zo ontzettend druk met klussen in het nieuwe huis!

Mijn man is er zelf ook wel relaxter onder. Mannen zijn toch vaak minder snel gestressd denk ik zo.
    Soms merk ik wel dat hij er mee zit: Pas zei hij op opeens 'ik zat vanmiddag op mn werkt te denken, ik heb vroeger de bof gehad, daar kan je toch onvruchtbaar van worden?' Wij snel gegoogled, maar dat is toch niet het geval gelukkig!!

Wat een verhaal joh over jullie huizen. Maar wel super fijn dat jullie nu weer een nieuwe stekkie hebben, in een fijne buurt!
    Is een koophuis voor jullie geen optie?
    Wij wonen nu in een appartement en verhuizen dan maandag over naar onze nieuwe woning. Dit is een eensgezinswoning.
    Vind het nog steeds ongelooflijk dat alles zo snel gaat en dat we binnen een week moeten verhuizen. Maarja, het is helaas niet anders!
    Mijn NOD heb ik nog steeds niet berekend, maar het duurt ook vast nog eeuwen. Ben nog steeds erg benieuwd of die pillen invloed gaan hebben op mn eisprong. Jij nog begonnen met tempen?
    Groetjes! En klusze!

2. Roos84

Roos84 Actief lid

Jan 24, 2010
    189
    0
    0
    Hi meid. Ik was een aantal dagen niet geweest door enorme drukte rond de verhuizing en we hadden niet gelijk internet. Waarschijnlijk heb jij het zelfde, want zie dat jij ook niet bent geweest!
    Tot snel hopelijk!

Share This Page