Vanaf januari loop ik al te rommelen met mijn cyclus. Ik maart heb ik mijn menstruatie niet gehad, waardoor ik naar de HA ben gestapt en daar te horen kreeg dat ik een bacterie in mijn baarmoeder had. Dit was geen soa, maar een bacterie die het lichaam zelf aan kan maken. Dit is verholpen met een kuur. Daarnaast klopt er niks meer van mijn cyclus. Dan ben ik een week later, dan weer 1,5 weer eerder en dan weer exact op datum! Nu ben ik 5 weken geleden ongi geweest. 2 weken later had ik een ongi waar ik mijn rimpels op mijn voorhoofd helemaal krom van trokken, heeel licht, helderrood en 5 dagen lang, waarbij tussendoor ook nog een klein beetje bruin tussen zat, terwijl ik normaal een menstruatie heb van 3 tot 4 dagen. Toen dacht ik: hmm..misschien een innesteling? Nou, 2 weken later (vorige week maandag) werd ik dus weer ongi zoals het normaal ook is. Ik snap hier niks meer van!! Zijn er mensen die hetzelfde gerommel hebben of hebben gehad? Of zijn er die evt. tips hebben?! Want dit soort dingen heb ik nu al vanaf januari!