wij zitten in het radboud nijmegen, ik moet zeggen dat ik het als zeer prettig heb ervaren en zelfs in de wachtkamer wenst iedereen elkaar succes, heel fijn! Wij staan nu op de wachtlijst maar die was niet zo lang dus ik denk wel dat het pas maart wordt aangezien we pas over 6 weken terug hoeven te komen. Ik neem aan dat ze dan niet dirct starten? Het spuiten zelf was ik al gewend van iui dus ik weet dat het wel meevalt. Alleen de heoveelheid weet ik niet is natuurlijk veel meer als bij iui en ik had van een kleine hoeveelheid geen last. We zullen maar netjes afwachten over 6 weken. Heel veel succes allemaal dit word wel ons jaar! Liefs Main
Hallo meiden, Wij mogen het eind van januari ook eindelijk beginnen. IVM wintersport heb ik 14 januari de uitgangsecho en prikles, en dan waarschijnlijk rond 29 januari beginnen. Heb er heel veel zin in. Iig iedereeen heel veel succes, ik lees mee, kan er veel van leren, Xx
Hoi Desiree, Wat je moet prikken in een IVF ronde is afhankelijk van een heleboel dingen. Wat bij ons van belang was: welk protocol ga je volgen en met welke fabrikant werkt het ziekenhuis. Ik was weer op de pil gezet ivm Endometriose klachten en dus moest ik het lange protocol volgen. Dat houdt in eerst 2 weken decapeptyl, na 1 week stoppen met de pil, weer een week later decapeptyl en puregon gaan spuiten. De puregon had ook Gonal-f kunnen zijn, op basis van je geboortejaar wordt in Utrecht bepaald welk middel je gaat gebruiken. @main, het kan in eens heel snel gaan. Wij gingen 5 december voor een behandelplan en zouden daarna met terugwerkende kracht op de wachtlijst worden gezet. Toen we er zaten en ons behandelplan hadden gehoord, stonden we gelijk bovenaan de lijst en kregen we ook gelijk ons spuitschema en begonnen we 2 weken later. En die 2 weken, kwam voornamelijk door de Kerstdagen (dan zijn ze anderhalve week dicht), in een andere periode waren we waarschijnlijk nog eerder begonnen. Dus je weet maar nooit! Groetjes, snoopy
hoi meiden, ik ben ook bezig met de decpeptyl voor mijn 2e ivf, iedereen heel veel sterkte! @snoopybanjer, ik slik tussen de behandelingen door orgematril ivm de endometriose, ik wacht dus ook op ongi maar het kan ook alleen bij spotting blijven, dat scheelt wel met de menstruaties, qua pijn enzo. Natuurlijk wordt jij hardstikke zwanger maar misschien is het een tip voor de pauzeperiode tussen de behandelingen door......
Ik hoef geen pil te gebruiken voor we starten, maar heb verder ook geen idee wat ik straks allemaal moet gaan gebruiken. Maar goed dat zie ik wel in het volgende gesprek. Ik heb geen idee welke hormonen wat doen maar dat hoor ik nog wel. Nou ik hoop voor iedereen dat 2009 al snel zijn vruchten gaat afwerpen heb echt geen zin meer om te wachten tot het zover is.. ik wil nuu... haha. Ben ongeduldig.
Hallo meiden, Ik zit nu 2 weken aan de hormonen en moet zeggen dat het mij tot nu toe allemaal mee valt. Zit wel er op tegen de punctie.... maar ja ook die hoort erbij. Morgen weer naar de gyn. en dan kijken hoe we verder gaan. Veel liefs
Hallo, Hier gaat alles ook goed. Sinds vrijdag spuit ik ook Puregon, maar hoewel iedereen me vertelde dat die spuit fijner zou zijn dan de Decapeptyl, ben ik het daar nog niet mee eens. Wat een rot scherp naaldje is dat. @Linda, als deze poging niet lukt, wil ik eigenlijk proberen zonder de pil of wat dan ook naar poging 2 te gaan. Zodat ik dan het korte protocol kan volgen. Maar ja dat is natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel tijd er tussen de pogingen zal gaan zitten. En voor nu, gaan we er natuurlijk gewoon vanuit dat deze poging helemaal gaat lukken! @Romy, spannend morgen de eerste echo! Ben zeer benieuwd hoe de ontwikkeling van de eitjes bij je is verlopen! Ben het eens met je opmerking over de punctie, daar zie ik ook best tegenop. Maar ja, je hoort goede en slechte verhalen, dus vooralsnog ga ik er maar gewoon vanuit dat het bij mij helemaal goed gaat verlopen! Groetjes, snoopy
hoi snoopybanjer, ja dan is het bij jou wel heel snel gegaan, ik ben benieuwd , vind het zoooooo spannend! we moeten over 6 wk terug maar hebben niets gezegd of we dan al kunnen beginnen. Dan krijgen we bloed en zaaduitslag dus zal veel aan de uitslag liggen. Maar het zal allemaal wel niet zo lang duren denk ik zo. Heel veel succes! Hoe gaat het verder nu met spuiten heb je last van de hormonen of valt het mee? liefs main
Hoi, kom net uit het ziekenhuis en alles ziet er goed uit! A.s Donderdag heb ik mijn punctie! Veel liefs
Hee Romy, Wat fijn voor je! Spannend donderdag al de punctie! Hou je ons op de hoogte hoe het gegaan is? Groetjes, snoopy
Hallo, Bedankt voor het duimen! zal het nodig hebben. En snoopybanjer hoe staat het met jou dan? Wij gingen ongeveer gelijk op toch? Ik hou jullie op de hoogte Veel liefs
Hey Romy, Geweldig nieuws. Succes dan donderdag. Ik zal ook voor je duimen. Wij hadden vandaag de 1e echo. Er zijn aan beide kanten meerdere follikels te zien, maar nog te klein, dus nog even doorgaan met de hormonen. Ook lijkt er rechts een cyste te zitten, die ze eerder niet hebben ontdekt. Vrijdag weer een echo. x M
op 12 januari hebben we een 1ste gesprek zoals ze dat noemen ze gaan uitleggen hoe het dan in zijn werk gaat. dus ben benieuwd.
Hallo! @ Romy, we gaan niet geheel gelijk op, ik heb vrijdag de eerste echo. En dan maar hopen dat het net zo goed is gegaan als bij jou! Heel veel sterkte donderdag! @ MenM, spannend, maar wel fijn dat de follikels in ieder geval aan het groeien zijn! @ Pegasus, jij ook heel veel succes donderdag! Groetjes, snoopy
MenM ik heb ook een cyste, ook tijdens de vorige ivf, de behandeling kon wel gewoon doorgaan hoor, mocht je je daar druk over maken!
Hoi meiden, @m&m spannend vrijdag weer een echo hopen dat ze dan groot genoeg zijn dat ook jij kan beginnen. @deesjuhh voor jou ook spannend dat eerste gesprek. hopen dat het bij jullie net zo snel gaat als bij ons. @pegasus joh grappig, dus wij gaan gelijk op.... vind het zeker erg spannend allemaal. Heel veel succes! @snoopy ok heb ik me zeker vergist..... ik dacht dat wij gelijk op gingen.....heel veel succes vrijdaq. en meiden bedankt voor jullie berichtjes, Veel liefs en succes romy
Hey Romy en Pegasus, Heel veel sterkte en succes morgen met de punctie! Dat er maar veel eicellen uit mogen komen en veel goede bevruchtingen plaats mogen vinden! Ik hoop dat het niet te pijnlijk zal zijn. Bedenk maar: alles voor het "goede doel". En het duurt hooguit een half uur... Ik duim voor jullie. x M
Hoi m&m, Bedankt dat je eraan denkt en alvast voor het duimen! Zal ik nodig hebben..... Ik laat morgen wel weten hoe het was..... Liefs romy