In Januari 1e ivf, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Romy1980, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij hebben a.s. zondag of maandag de punctie van onze 1e IVF en ik vind het dood eng... gelukkig heb ik de valium al in huis :) Ik heb er wel "zin" in. Morgen een 2e echo en aan de hand daarvan word de dag van de punctie bepaald.

@all: iedereen heel veel succes!

Liefs Loyus

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend loyus, snap dat je zenuwachtig bent, daarna kan je lekker ik je bedje of op de bank!

3. MenM

MenM Actief lid

@ Romy en Pegasus; Hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk is de uitslag van de "geoogste" eicellen zeer positief en komen er mooie embryo's uit. Dat zal dan zeker de pijn van de punctie snel doen vergeten. Hopelijk viel het zowieso mee.

@ Loyus; Jij ook veel sterkte met de punctie. Voor mij wordt het morgen ook de 2e echo voor een 1e IVF.

En ook voor alle andere dames: Heel veel succes met de IVF.

x M

4. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben zojuist voor de eerste echo geweest. Ik loop op schema ... 8) . De gyn heeft 5 eiblaasjes opgemeten, ze zaten tussen de 9 en 11 mm. Maandag moet ik terugkomen voor een tweede echo en dan verwachten ze woensdag of donderdag de punctie te doen.

Groetjes,
    snoopy

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend! veel succes nog even!

6. MenM

MenM Actief lid

Vandaag 2e echo gehad. Er was 1 grote follikel en de rest was nog te klein. Dit weekend moet ik nog even door met de hormooninjecties. Het baarmoederslijmvlies zag er goed uit. En er zit rechts inderdaad een cyste. Maar dat maakt voor de IVF niet uit.

De gynaecoloog verwacht dat ik maandag de Pregnyl kan gebruiken en dat de punctie dan woensdag zal zijn (gaan we samen op Snoopy).

We gaan dus nog even door...

@ Pegasus: Hoe is de punctie bij jou gegaan donderdag?

x M

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    He m&m,

Hoe is het gegaan vandaag?
    Bij mij was er een vaag verhaal, dat ik m`n eisprong al gehad had voor de punctie.....

Dus nu weer een maand wachten, mijn lichaam heeft alles te snel op gang gebracht.

Dat was gister wel even balen maar ok..

Liefs romy

8. MenM

MenM Actief lid

Ja, dat had ik gelezen op je andere topic. Echt een vaag verhaal! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar flink van baalt. Kun je de kosten op het ZH verhalen?

Ik moet nog even door met de injecties. Maandag 3e echo (zie hierboven). Misschien woensdag punctie.

Houd je taai en op naar de volgende ronde!

x M

9. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi

Als het goed is telt dit niet als 1e poging dus ja dan nemen ze het voor hun rekening,

Ja het is ook een vaag verhaal maar was gister te verbaasd om te reageren.

Als ik weer voor een echo moet over 2 weken ofzo dan wil ik alles precies weten.

Spannend voor jou ook.....
    succes maandag iig.

Liefs romy

10. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Romy: wat een apart verhaal? Wanneer heb je pregnyl moeten spuiten dan?

11. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi,

pegasus, vaag he ik moest dinsdag om2130 spuiten.
    Dus punctie was 35 uur later, dat moet dus goed zijn.

Liefs romy

12. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Hoi Romy, sorry heb ook op je andere bericht gereageerd..... Ik moest om 2200 uur spuiten en had de punctie om 0900. Vergelijkbaar met jou?

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi ja dat is vergelijkbaar.
    ik moest om 2130 spuiten en had 930 de punctie.

Ik weet het ook niet hij zei dat mijn lichaam te snel reageerd.

Liefs

14. MenM

MenM Actief lid

Vandaag dus weer voor echo (FM) geweest. Viel me een klein beetje tegen, aangezien de gynaecoloog vrijdag erg optimistisch was. Hij dacht dat waarschijnlijk woensdag de punctie kon plaatsvinden.

Vandaag waren er 2 follikels van 16mm en 1 van 18mm zichtbaar. De rest was nog te klein. Ik moet waarschijnlijk toch nog even door met de stimulatie.

De gynaecoloog die ik vanmorgen had, kwam zelf niet echt zeker over. Ik hoefde me geen zorgen te maken volgens haar, maar ja, als iemand onzeker overkomt, dan word ik daar ook enigszins onzeker van.

Ze zou het vandaag in "de groep" bespreken en ik hoor vanmiddag meer.

We wachten maar gewoon af.

Voor degenen die ook in de 1e keer IVF zitten: Hoe staat het met jullie?

x M

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Jeetje m&m ook balen nou weet je nog niks.....
    Schiet lekker op zo. misschien bellen ze wel met goed nieuws.
    Hopen maar, ik zal voor je duimen....

liefs romy

16. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Ook ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest. Bij mij waren er meer en grotere eiblaasjes dan vrijdag, maar helaas nog niet groot genoeg voor een punctie, dus woensdag weer terugkomen voor een echo en tot die tijd nog even doorspuiten. Rechts waren er 2 eiblaasjes van 9-11 mm, links 7 eiblaasjes van 11-15,5 mm en dan aan beide kanten nog wat kleinere. Ze moeten minstens 18 mm zijn om tot de punctie over te gaan.
    Mijn gyneacoloog was juist wel heel zelfverzekerd, nam ook uitgebreid de tijd om uit te leggen hoe het nu was en wat het verschil was met vrijdag. En ook de uitleg dat het in het lange protocol wel vaker voorkomt dat de productie dan wat langer duurt.

MenM, wat balen dat het bij jou zo onzeker ging, heb je al iets gehoord van het ziekenhuis?

Pegasus, heb jij jouw terugplaatsing al gehad? Is het allemaal goed gegaan?

Groetjes,
    snoopy

17. MenM

MenM Actief lid

Wow, Snoopy... dat klinkt goed! Fijn dat jouw gynaecoloog wel zelfverzekerd was. Geeft je zelf ook een rustiger gevoel. Succes weer donderdag.

Net gebeld door de gynaecoloog. Morgen nog een keer een echo laten maken. Vanavond nog even normaal de injecties. Wordt vervolgd.

x M

18. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Hoi allemaal,

Donderdag de punctie gehad. Beetje pijnlijk, maar wel 14 eitjes. Helaas slechte uitslag van mijn mannetje. Zaterdag gebeld: 1 bevrucht (pff... heel blij dat het er toch nog 1 is) en vandaag terugplaatsing gehad van een 4-cellig embryo, geen toppertje, maar hopenlijk wordt het dat wel voor ons.

De anderen heel veel succes!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee allemaal,

Ik voeg me even toe bij jullie. Ik ben nog niet gestart met de ivf maar heb volgende week dinsdag mn intake op de ivf-kliniek en als het goed is, mag je de cyclus erna meteen beginnen! Nu is het bij mij zo mooi geregeld dat dat dus ook echt volgende week is!
    Nu even een vraagje aan jullie 'experts'... Ik loop bij de VU (in Amsterdam) en daar hebben ze een voorkeur voor het lange protocol, dus eerst aan de pil (aanvang CD 3) en op CD 17 aan de deca. Op CD 2 van de nieuwe cyclus aan de puregon of gonal F. Nu kunnen wij niet zwanger worden vanwege de zaadjes van manlief maar wat denken jullie? Zou ik evt het korte protocol mogen volgen? Ik ga het iig vragen want dan begin je meteen op CD 2 met deca en CD 3 met puregon/gonal F.........

Ik hoop voor iedereen dat de IVF poging deze keer slaagt :) Ik duim iig voor jullie allemaal!

Liefs suus

20. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Hallo meiden,

Gister de punctie gehad en doordat ik behoorlijk stoned was van de medicatie heb ik het allemaal niet zo gevoeld. Het viel mij 100% mee.
    We hebben 7 goede eitjes overgehouden, woensdag horen we hoeveel er bevrucht zijn en dan is de TP.

Succes iedereen!

Liefs Loyus

Deel Deze Pagina