Hallo allemaal, Loyus, liever stoned dan dat je pijn hebt! Gelukkig viel het we mee. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn ,laat wel even wat horen. Pegasus: gelukkig dat er toch een teruggeplaatst kon worden, heel veel succes! Ah kei spannend dat afwachten. Eff kaarsje branden! We horen het wel Ik hoef over 5 wk pas terug dus ik weet nog helemaal niets!
Hoi Pegasus, In elk geval één. Maar ik kan me je teleurstelling wel voorstellen. Ik ga voor jullie duimen: Over 2 weken een positieve test meis! Hoi Loyus, Fijn dat de punctie meeviel. Nu even afwachten op de mooie bevruchtingen. Succes. x M
Net weer een echo gehad. Vandaag wordt ik weer gebeld, waarschijnlijk donderdag de punctie. Het blijkt dat het bij mij wat lastiger te zien is, i.v.m. alle verklevingen. Vandaar dat de gynaecoloog gisteren wat onzeker was over wat ze zag.
Hee M, Fijn dat je vandaag een beter gevoel hebt! Ik hoop voor je dat de punctie nu ingepland zal gaan worden! @ Pegasus, ik duim voor jullie: een positieve test over 2 weken! @ Loyus, fijn dat de punctie is meegevallen, gaat het nu goed met je? Ik hoop voor je op 7 mooie bevruchte eitjes! Groetjes, snoopy
Net het "verlossende" telefoontje gehad: donderdag om 9.30u heb ik de punctie. @ Snoopy, jij moet morgen weer voor echo > succes meis! x M
Hallo! Net weer voor de echo geweest en helaas ik ben er net nog niet. Ze willen minimaal 3 eitjes van 17 mm of groter hebben en ik heb 1x 19mm, 1x 17mm en 1x 16mm (+ nog meer kleinere). Dus vandaag nog doorspuiten en dan wordt ik morgen gebeld met de planning voor de punctie zaterdag. Spannnend! @ M, heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken en voor je duimen! Groetjes, snoopy
Dank jullie, meiden! @ Snoopy, klinkt net als bij mij. Denk dat je inderdaad dan zaterdag voor punctie mag. Ik zal ook voor jou duimen! x M
Hallo meiden, Net het telefoontje gehad. Zaterdag 9.30 uur is de punctie. Dus vanavond 21.30 uur de Pregnyl injectie zetten ... Hoe'st verder met de andere meiden die afgelopen week hun punctie hebben gehad? Geen pijn of andere klachten meer? Nu hopen op een heleboel bevruchtingen en zwangerschappen! Groetjes, snoopy
Hoi Pegasus, Nog even wachten meis, wil nog helemaal niets zeggen dat je nog geen syptomen hebt. We duimen voor je. Hier ging het na wat beroering thuis erg goed. De punctie viel me erg mee en ik had een onwijs lieve vrouwelijke gynaecoloog. Uitslag: 6 eitjes en zaad was tot zover ook OK. Zondag worden we gebeld over de bevruchtingen en dan eventueel maandag de TP. Houd je taai hoor en laat je niet ontmoedigen! x M
Hallo meiden, Het was niet een beste oogst. Van de 7 eitjes waren er maar 3 bevrucht en dan ook niet van super kwaliteit. Het ziekenhuis wilt graag dat er 8x gedeeld word en bij ons was het maar 3x. Maar geen reden voor paniek zeiden ze. Met de 2 die terug geplaatst zijn kan ik gewoon zwanger worden. Dus het wachten is begonnen.... @snoopybanjer, spannend zaterdag de punctie! We hopen op een goede oogst @ MenM, ik hoop voor je dat alle 6 de eitjes goed bevrucht zijn. Liefs Loyus
Hoi Loyus, Wij wachten nog even af. Voor jou, positief blijven denken! Spannende tijd nu met dat wachten. Sterkte daarmee. x M
Hoi meiden, Daar was ik dan ... eindelijk. Gister de hele middag en avond lekker rustig op de bank gehangen en geen tijd/zin om op de computer het hele verhaal neer te zetten. Maar het is echt allemaal gewoon goed gegaan. Natuurlijk was de punctie niet fijn, maar het was niet zo pijnlijk als dat ik had verwacht. Ik had een aaneensluitende pijn verwacht, maar het waren telkens pijnscheutjes als ze een eitje aanprikten en dan was het weer weg. Wel gister en nu ook nog wel een beurs gevoel in mijn buik en een beetje bloedverlies (maar ben al overgestapt op inlegkruisjes, dus ook dat valt mee). Dan nu het belangrijke nieuws: ze hebben 8 eitjes gevonden. Ook het sperma van manlief was goed. Dus nu duimen voor 8 super embryo's, zodat we de rest kunnen invriezen voor als het deze keer niet lukt. Dinsdagochtend horen we of er embryo's zijn ontstaan en dan woensdagmiddag de terugplaatsing. We laten 2 embryo's terugplaatsen om onze kans te vergroten. Dat betekent wel dat we een hogere kans om een tweeling hebben, maar dat risico willen we nemen. Heel raar gevoel, het is nu uit onze handen, we kunnen er niet veel meer voor doen nu. Groetjes, snoopy
Wow Snoopy, Wat een geweldige score! Ik ga voor jullie duimen voor een goed resultaat dinsdag! Zoals jij de punctie omschrijft, zo heb ik hem ook ervaren. Steeds "losse" pijnscheutjes. En inderdaad, jullie hebben er nu geen "hand meer in". Je hebt alles gedaan wat in je vermogen ligt. Verder hebben wij nèt telefoon van het ziekenhuis gehad: 3 Embryo's! En morgenmiddag is de terugplaatsing van één. Ik heb niet gevraagd hoe de kwaliteit was. Ik was al verrast dat ze zo snel belden. Dus dat vragen we morgen wel. Wij zijn erg blij met het resultaat tot dusver. We hopen dat de andere 2 sterk genoeg zijn om in te vriezen, maar dat is nu even niet het belangrijkste. x M
Hee M., Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ze bellen wel vroeg he ... Ze bellen ons ook tussen 9 en 10, dus dat doen ze in het weekend blijkbaar ook ... Maar gelukkig was het goed nieuws, dus dan wil je best wakker gebeld worden! Groetjes, snoopy
Hoi MenM en Snoopy, Goed nieuws zeg! Ik hoop dat ze lekker blijven en dat we over 2 weken goed nieuws hebben Liefs Lyus
Vanmiddag hebben wij de terugplaatsing gehad. Het ging niet zo heel soepel. Het schijnt dat de ingang van mijn baarmoeder wat kronkels heeft. Maar, het is gelukt. Dat het niet soepel ging, wil niet zeggen dat het pijnlijk was hoor. Ik heb nergens last van gehad. Toen wij de behandelkamer inliepen, stonden de IVF-verpleegkundige en een dame van het lab met elkaar te praten over de ei-delingen. Niet wetende dat het over onze "emmy's" ging. De lab-dame was erg enthousiast over de embryo's. Ze waren zo ontzettend mooi. Ze waren heel goed gedeeld. Ik heb er geen verstand van, maar ze gaf aan dat de deling van 4 naar 8 en dan naar 16 gaat en dat daarna het membraan zich sluit. Dan zijn er al holtes zichtbaar van het embryo. Vanuit daar gaat het naar buiten groeien. Dit was al het geval. Dat gold voor alle 3, dus naast deze terugplaatsing, zijn er nog 2 ingevroren. Heel erg leuk om te merken dat ze haar vak zo leuk vond. Leuke meid was ze trouwens ook. Nou, en nu is het afwachten geblazen. Ik heb wel wat vochtverlies, dat komt waarschijnlijk door de met-vocht-gevulde-eileider (hydrosalphinx). Ik hoop dat dit niets wegspoelt, maar daar kan ik niets tegen doen. Alleen maar wachten en hopen dat hij/zij zich lekker zal innestelen. Hoe is het met de andere dames? @ Snoopy, nog één nachtje voor de uitslag. Ik duim nog steeds voor jullie 8 toppers! @ Pegasus, jij moet nog een week wachten voordat je kunt testen. Ik duim voor die positieve test! @ Loyus, voor jou nog anderhalve week? Ook voor jullie draaien mijn duimen overuren! @ Main, dank je wel voor de steun, hoop dat jullie straks ook als een speer gaan. En als ik 's avonds de kaarsjes aansteek, dan doe ik dat voor iedereen met deze grote wens! Dikke knuffels, M