Hee M., Wat een goed nieuws dat jullie embryo's toppers waren! Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat, en dat geld ook voor Pegasus en Loyus, op naar een positieve test! Groetjes, snoopy
@ MenM: Wow wat een goed nieuws! Nu moeten ze blijven zitten zodat je over 2 weken positief test @ Snoopy: Hoe is het met jou? Nog last van de punctie? @Pegasus: Hoe is het met jou? Jij mag volgens mij van ons allemaal als 1e testen toch? @Romy1980: ik zie dat je gister weer begonnen bent. Gaat het? Met mij gaat het goed. M'n borsten doen nog erg zeer van de Pregnyl en ik ben moe maar dat is volgens mij chronisch Het word voor ons spannende en geduldige dagen maar we hebben al bewezen dat we geduldig zijn dus dat word een eitje Liefs Loyus
Bijdewee: ze hebben bij ons gezegd dat we de 29e bloed moeten testen en niet dat we een zwangerschapstest moeten doen. Gaan jullie eerst thuis testen en dan naar het ziekenhuis of wachten jullie de test van het ziekenhuis af? -X-
MenM: wat super! Hier heb ik de hoop al wel verloren hoor. Voel niets..... De punctie ging goed, maar er was er maar 1 van de 14 bevrucht. Bij terugplaatsing was deze maar 4-cellig en tot overmaat van ramp heeft mijn hubby ook nog een bekeuring gekregen onderweg met mijn eitjes naar Zwolle...... Voorspelt niet veel goeds he?
Hé Pegasus, mijn embryo's waren 3-delig maar volgens de arts kan er dan een mooie zwangerschap uitkomen. Ik heb nog ff gegoogeld en ook daar geeft men aan dat er een prima zwangerschap uit kan komen. dus hou moed! En die bon kan alleen maar zeggen dat jou eitje er alles voor over heeft om bij jou te zijn, zelfs een bon -X-
Hey Pegasus, Probeer je niet te druk te maken meis! Moet ik als stresskip zeggen... Maar het is nog veel te vroeg om hier iets over te zeggen. Houd je vast aan wat Loyus schrijft. En volgens mij is het een kei van een ei geweest, die bevrucht is. Want inderdaad, zelfs een bon gehad, geeft aan dat ie alles kan overleven! Houd je taai meis! Ik denk aan je. Hoi Loyus, Wij mogen 2 februari zelf thuis testen en moeten dan de uitslag doorbellen. Zelfs als ik bloed zou verliezen, willen ze toch een test. Maar omdat wij 3 februari 3 jaar getrouwd zijn, vinden wij dat wel een mooie datum om te testen (als ik die ene dag nog kan weerstaan... ) x M
Hee meiden, Goed nieuws! 5 embryo's! Dus morgen terugplaatsing en waarschijnlijk kunnen ze er 3 invriezen! Groetjes, snoopy
Hey Snoopy! Helemaal top meis! Je gaat er dus 2 terugplaatsen? Heel veel succes en op naar die twee streepjes over ongeveer 2 weken! Dikke kus, M
M, supppperrrr om te horen, goed hey dat er drie goede bevruchtingen zijn, ohhhhhhhh ik vind het zoooo spannend voor jullie! Ik hoop dat het deze keer goed is. En nog op een van jou berichten: Graag gedaan hoor Ja wellicht gaan we ook als een speer, we zullen het zien Nou spannende twee weken, doe rustig aan en probeer een beetje ontspannen die weekjes door te komen. Liefs Main
He meiden, Sinds gister licht bloedverlies... dit had ik ook altijd na de IUI, na zo'n 7 a 8 dagen licht bloedverlies en jullie weten daar het resultaat van... Misschien is het niets maar ik begin alweer angstig te worden... Liefs Loyus
Hoi Loyus, Balen dat je nu zoveel onzekerheid hebt, ik hoop zo voor je dat het een innesteling is en geen menstruatie! M., ja wij laten er twee terugplaatsen. Het verhoogt toch onze kans een beetje en ja het risico op een tweeling nemen we dan ook! Romy, hoe gaat het met jou, ik las dat je weer begonnen bent met spuiten, spannend! Wanneer is je eerste echo? Nou meiden op de wachtbank, doe rustig aan en probeer er niet te veel aan te denken (YEAH RIGHT! ). Vanmiddag mag ik me in jullie gezelschap voegen! Spannend! Groetjes, snoopy
Hoi meiden, Ik ben inderdaad zondag weer begonnen. Mijn ziekenhuis is meer van het korte ivf protocool maar wil me dit keer op het lange protocool zetten omdat mijn lichaam te snel op alles reageerd. Nu heb ik dus 2 feb de eerste echo! Zeker spannend ben ook wel een beetje bang voor geworden door de vorige keer. Ik zie dat het met jullie meiden allemaal goed gaat. Daar ben ik heel erg blij om. Ik ben vrijdag tante geworden van een heel klein neefje en als je dat hoopje ziet liggen dan is het moeilijk te geloven dat je op een dag zelf zo`n wonder in je armen kan sluiten, maar goed we moeten positief verder. Meiden allemaal heel veel succes..... Liefs romy
Hey Romy. Heel veel succes deze keer. Wel prettig dat het ziekenhuis ook geen risico meer wil nemen. Ik ga weer voor jullie duimen meis! Loyus, hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop echt zo dat er niets heeft doorgezet en dat het misschien een innesteling was. We zijn natuurlijk zo gefocused op dat het mis kan gaan. Maar het hoeft allemaal niets te zeggen en dat hoop ik ook echt voor jullie! Voor de andere dames ook allemaal even een, Dikke knuffel x M
Hoi meiden, Sinds gister middag is het weer rustig. Snap er niets van. Voor innesteling is het nog te vroeg toch? Hoe is het verder met iedereen? De spanning stijgt... Ik moet nog een week wachten, wat kan ik kan dan ongeduldig zijn Liefs Loyus
Hoi Loyus, Dat ongeduld geldt voor ons allemaal hoor. We willen wel cool zijn en graag denken dat die 2 weken zo om zijn, maar dat lukt volgens mij geen van ons allen. En ik betrap mezelf er ook elke keer weer op dat ik na de toiletgang blij ben dat ik geen bloed zie. En ik begrijp dus je ongerustheid. Maar, volgens mij kan innesteling best hoor. Laten we het daar maar even op houden. Succes meis, met die laatste week.
Hoi meiden, Wilde jullie allemaal even heel veel succes wensen. Gisteren heb ik de punctie gehad en morgen horen we de uitslag over de bevruchting, hopelijk hebben we dan zaterdag een mooie terugplaatsing!
Hee meiden, Daar was ik dan weer! De terugplaatsing is gistermiddag gedaan. Het had iets meer voeten in de aarde dan normaal omdat eerst mijn baarmoeder iets naar achter lag, dus langere eendebek erbij gehaald. Toen bleek de ingang van mijn baarmoeder wat rimpelig, waardoor het flexibele buisje niet naar binnen wilde gaan. Uiteindelijk met een katheter is het gelukt en waren de embryo's binnen! Wel apart want de embryo's mogen niet afkoelen, dus gingen ze telkens weer terug de warme stoof in, maar ja dan hebben ze het eindelijk voor elkaar en dan was het weer wachten totdat de laborant de embryo's weer klaar had. Het is ook zo'n heerlijke houding met zo'n eendebek in je! Maar goed, nu is het 2 weken afwachten! Hoe'st verder bij jullie? Groetjes, snoopy