In Januari 1e ivf, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Romy1980, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenM

MenM Actief lid

@ Loyus, houdt je ons op de hoogte?

@ Linda, hoeveel eitjes mochten ze bij je halen? Ik duim voor een mooi aantal bevruchtingen!

@ Snoopy, als ik jou verhaal voorlees aan mijn man, dan vraagt ie of ik het niet zelf geschreven heb. Bij mij was het nagenoeg hetzelfde verhaal. Ze kwamen mijn baarmoeder ook niet in en bij mij moest er een andere IVF-arts bijkomen, omdat degene die bezig was niet genoeg ervaring had met een katheter. Dus kon ons embryo ook weer terug de warmte en het donker in. En ondertussen met zo'n heerlijke eendenbek... haha.
    En konden ze er ook drie invriezen? Dat zou wel mooi zijn.
    Maar... eh... Heel veel sterkte met deze twee weken! We gaan weer duimen!

x M

2. MenM

MenM Actief lid

Sorry, werd per ongeluk 2x geplaatst!

3. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Ik probeer zoveel mogelijk normaal te doen en niet te veel te focussen op die datum dat we mogen testen, maar goed bewust en onbewust ben je er toch wel mee bezig ... 8)

En ja de andere 3 waren zelfs al ingevroren toen we voor de terugplaatsing kwamen, we krijgen nog schriftelijk een bevestiging van het ziekenhuis.

@ Loyus, hoe gaat het nu bij je?

@ Linda, vandaag het spannende moment hoeveel er bevrucht zijn, ik duim voor je! Heb je dan morgen de terugplaatsing?

Het valt me op dat bij sommige mensen de terugplaatsing al op de 3e dag na de punctie is, het ziekenhuis waar ik zit, plaatst na 4 dagen pas terug.

@ Romy, ben je nu begonnen met decapeptyl of heb je andere medicijnen? Ik hoop zo voor je dat het deze keer beter gaat!

Prettig weekend alvast!

Groetjes,
    snoopy

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Snoopy ja dat vind ik ook zo gek dat verschil van 4 en 3 dagen!

Yes meiden, van de 5 eitjes hebben we 5 emmys!
    Morgen laten we er twee terugplaatsen, over cryo horen we morgen maar we gaan er niet vanuit want dat hadden we de vorige keer ook niet.

5. MenM

MenM Actief lid

@ Linda! Dat is heel goed nieuws! Voor jou ook het wachtbankje. Twee spannende weken! Houd je taai.

@ Snooy, Ook mooi dat ze alle 3 hebben kunnen invriezen. En inderdaad dat verschil in dagen na de punctie terugplaatsen. Bij ons was het dus 4 dagen na de punctie.

@ Loyus, Pegasus en Yustin. Hoe is het met jullie? Al symptomen?

@ Main, voor jullie schiet het nu ook al op, voordat jullie mogen beginnen. Spannend.

@ Romy. Hoe gaat het met met je medicatie? Het is een wat langere weg, maar hopelijk gaat het nu wel zoals het zou moeten gaan.

@ Iedereen die ik vergeten ben, Dikke knuf en sterkte en succes met wachten, beginnen en de injecties!

x M

6. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

@snoopy ik heb synarel neusspray voor 2 weken en daarna puregon spuiten.

@M het gaat wel goed hoor, merk er alleen nu meer van(moe e.d) maar ja ik hoop ook dat het nu goed gaat, kan helaas alleen maar afwachten.

Succes iedereen en duim voor jullie allemaal.

Liefs romy

7. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hee Linda,

Wat een goed resultaat 100%!

Groetjes,
    snoopy

8. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Hoi meiden, ben een beetje druk geweest de laatste dagen daardoor geen tijd om een berichtje te plaatsen maar ik het gaat goed. Ik heb geen bloedverlies meer gehad, dus wat het geweest is....

Linda, wow, alle 5 eitjes bevrucht. Dat is echt goed nieuws!
    Romy, gefeliciteerd met je kleine neefje en heel veel succes deze cyclus.
    En hoe is het verder met iedereen op de bank? Gaat alles goed?

Liefs Loyus

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ze zijn aan boord meiden, ze hebben niks gezegd over invriezen dus die hebben we weer niet, nouja op zich al rekenin mee gehouden.

Dit zijn gewoon onze toppers!

10. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Hoi allen, hier minder goed nieuws.... Gisteren echte ongi klachten en vanaf gisteren ook bruin bloedverlies. Dit heeft de laatste 2,5 jaar altijd betekent dat ik echt ongi ga worden, duw vrees dat het game over is dit keer........

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dat meen je niet! Getsie, dat heb ik ook altijd ja en dan weet je... Stiekum hou ik altijd een beetje hoop hoor, wanneer was je tp? Hele dikke knuffel! Verdorie zeg! Ik denk aan je!

12. MenM

MenM Actief lid

Hè... Pegasus!
    Dat klinkt niet erg hoopvol meis. Maar ik kan me je ongerustheid helemaal voorstellen. Bij mij betekent het ook altijd de voorbode van de menstruatie. En aangezien ik vannacht ook wat bruinverlies heb gehad, zit het mij ook helemaal niet lekker. Verder vandaag wat ongi-klachten, maar geen verlies, maar bij elke toiletgang...

Heb je veel bruinverlies of steeds maar een beetje?

Laten we proberen toch de hoop niet geheel te verliezen. Het is nog geen helder bloedverlies en het hoeft écht niets te zeggen. Die ongi-klachten kunnen ook écht positieve symptomen zijn.

Ik blijf voor je duimen, dat je maandag haalt en dan gewoon positief zal testen.

Dikke knuffel
    M

13. Pegasus

Pegasus Lid

27 okt 2008
    91
    0
    0
    Helaas, game over voor mij.......

Alle anderen heel veel succes!

14. MenM

MenM Actief lid

Shit! Heel veel sterkte Pegasus! Ik heb echt nog aan je gedacht en gehoopt dat het mee zou vallen. Houd je taai meis. En ga het rustig even verwerken. Zoals je zelf zegt: even opladen en dan voor de 3e x.

Dikke knuf
    M

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pegasus, wat vreselijk, een hele dikke knuffel, wat een verdriet weer, waarom? ik denk aan je!

16. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Pegasus, wat balen voor je.
    dikke knuf vanuit hier
    xxx

17. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Pegasus wat balen! Dikke knuffel!

Hoe is het bij jou MenM?

Liefs Loyus

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi pegasus,

Klote zeg!
    Sterkte de komende tijd en neem de tijd....
    Zal aan je denken,

Dikke knuffel en veel liefs,

Romy

19. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hee Pegasus,

Wat balen, ik zat zo te duimen voor ons allemaal! Sterkte!

MenM, Yustin en Loyus, hoe gaat het bij jullie?

Linda, is de terugplaatsing bij jou goed gegaan?

Hier nog steeds nergens last van, dus we blijven hoop houden!

Groetjes,
    snoopy

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ze zitten warm in mijn buikie!

ik duim voor jou! en jullie allemaal natuurlijk!

Deel Deze Pagina