In Januari 1e ivf, wie nog meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Romy1980, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MenM

MenM Actief lid

Hoi Linda.
    Hoe frustrerend hè? Je gaat dan ook werkelijk overal op letten. Ik heb eigenlijk al een week last van steken ter hoogte van mijn eierstokken en baarmoeder. Maar dat is ook als in ongesteld moet worden...
    Dit is jullie 2e IVF. Hoe is het de vorige keer bij jullie gegaan? Kon je het wel een plekje geven? Ik duim ook voor jullie hoor! Dat het deze keer helemaal raak zal zijn!
    Liefs, M

2. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Gister bloedgeprikt en ik ben niet zwanger. Ik had gister ook al wat meer bleodverlies dus ik wist het antwoord al. Nu kunnen we (pas) 17 maart terecht voor een evaluatie gesprek en dan gaan we weer vrolijk verder....

Nu ga ik heel hard duimen dat jullie goed nieuws gaan krijgen! Succes met de spanning.

Liefs Loyus

3. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hallo meiden,

Loyus, wat jammer! We hadden allemaal zo voor je gehoopt op goed nieuws! Balen dat je pas in maart voor een gesprek kunt komen. Sterkte!

Bij mij gaat het vandaag voor het eerst iets minder. Ik heb last van mijn buik en lage rug. Maar ik kan het nog niet echt plaatsen als ongesteldheid, dus ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar het is wel frustrerend dat je iets voelt en niet weet of het goed of slecht is ...

MenM, Yustin en Linda, hebben jullie deze klachten ook? Hoe gaat het verder bij jullie?

Romy, hoe gaat het bij jou met de hormonen?

Groetjes,
    snoopy

4. MenM

MenM Actief lid

@ Loyus, sterkte! Maar waarom pas weer in maart een gesprek? Is er eerst weer een wachtlijst? Ik hoop dat het de volgende keer wel raak zal zijn! En dat de stimulatie ook beter zal gaan dan deze keer. Ga nu eerst jezelf maar even lekker verwennen. Houd je taai meis!

@ Snoopy, Ja hoor, ik heb ook soortgelijke klachten. Niet echt van mijn rug, maar wel steekjes onderin mijn buik. Lijkend op menstruatiepijn, maar toch ook weer niet echt. Wel heb ik dus ook last van bruinverlies en gister zelfs roze. Zo begint mijn ongesteldheid ook altijd, maar ja, ik weet dat het niets hoeft te betekenen. Inderdaad frustrerend. Had deze 2 "wachtweken" minder heftig verwacht, maar het valt me erg tegen. Blij als het wachten achter de rug is.

x M

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Loyus, ik wil je heel veel sterkte wensen, jeetje wat ene tegenslag he, en dan ook nog zo langw achten voor de volgende keer, ik hoop dat je snel de kracht weer vindt om positief verder te kunnen maar eerst moet je dit verwerken, knuf.

Las trouwens dat Yustin ook ongi is :cry:

MenM ik heb de mislukte ivf echt als een klap ervaren, ik zat er behoorlijk doorheen en heb het even echt niet meer zien zitten. Zat echt wel een beetje in de put. Nu ben ik wat meer voorbereid dat het ook niet kan lukken maar ik geloof dat het wel weer een enorme klap zal zijn.

Hier toen ik gisteravond naar bed hing weer heftige ongikrampen en lage rugpijn. Vanochtend toen ik wakker werd was alles weer rustig.

De vorige keer had ik in de loop van de ww last van m'n buik en rug maar meer zeurend, gisteren was meer heel accuut en heftig dus ik put daar maar weer hoop uit. Borsten doen ook nog steeds erg zeer maar dat zal nog wel van de pregnyl komen.

Zet 'm op meiden!

6. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi meiden,

Hier gaat alles goed.
    Heb niet echt last van de hormonen alleen af en toe migraine!

Dat is wel rot maar ja, maandag naar de gyn voor een echo en dan de spuit erbij hoop ik.

Zit elke keer vol spanning dit forum te lezen en leef zo met jullie mee....

Ik blijf duimen voor jullie dus hou de moed erin,
    sterkte nog de komende dagen en hou vol...

Liefs romy

7. MenM

MenM Actief lid

Nou, het menstruatie gevoel wordt alsmaar meer. En het bruinverlies is overgegaan naar donker/oud bloed. Volgens mij is dit het begin van de ongesteldheid. Vanavond nog of morgen denk ik.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    MenM onee! dat meen je niet! pppfff ja dat denk ik ook altijd, maar zoals altijd, wij meiden van het forum duimen dan nog voor je door want het kan nog! alleen zijn de tekenen niet zo hoopvol, jeetje wat onzettend shit zeg, hele dikke knuf

9. MenM

MenM Actief lid

Helaas! Om 19:00 brak de menstruatie door. Ik wist gewoon dat het komen zou. Ik zal maandag het UMC(U) bellen om een afspraak te maken. Ik wil eerst overleggen in hoeverre die volle eileider slecht is voor een vrucht en of het verwijderen ervan een oplossing zou kunnen zijn. Ik wil niet zomaar de cryo's terug laten plaatsen.

Linda en Snoopy: Ik duim voor jullie door en ik hoop op positieve testen! We gaan voor de succes verhalen!

x M

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zucht veel sterkte meid!

11. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Nee he MenM! Sterkte meid!

Liefs Loyus

12. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    M&M,

Klote voor je meid...
    Heel veel sterkte de komende tijd,
    veel liefs Romy

13. MenM

MenM Actief lid

Thanx meiden! Voor jullie ook natuurlijk.

Vanmorgen gebeld voor een nieuwe afspraak. We kunnen pas over 4 weken terecht. Dat was nog snel zei ze aan de telefoon. Het had ook 2 tot 3 maanden kunnen duren. Maar, 2 maart dus.

Snoopy, hoe is het met jou? Hoop dat jij goed nieuws hebt!

x M

14. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hee meiden,

Helaas is het bij ons ook niet goed gegaan, het was geen innesteling ... na veel gerommel in mijn buik en pijn in mijn rug, heb ik in de nacht van zaterdag op zondag toch helder rood bloed gekregen. Al met al dus een niet zo fijn weekend gehad (we waren een weekend weg met de familie van mijn man), voor de familie geprobeerd toch gezellig en vrolijk te blijven, maar inwendig heel onzeker en later verdrietig.
    We doen woensdag voor de zekerheid de test en bellen daarna met het ziekenhuis. We hopen dan ook te horen, hoe we nu verder kunnen. Hopelijk kunnen we gelijk deze cyclus al door met de cryo's, maar goed dat is afwachten.

Ik laat het hier even bij ... ik kom later deze week wel weer in de lucht!

Groetjes,
    snoopy

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje snoopy dat meen je niet, een hele dikke knuffel, ik denk aan je!

16. MenM

MenM Actief lid

Snoopy, wat onwijs k*t zeg! Sorry voor mijn woordkeuze. Maar ik heb er eigenlijk ook geen woorden meer voor. Ik hoop voor jullie dat jullie wel snel terecht kunnen. Houd je taai meis!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Snoopy en M&M, wat een teleurstellingen zeg!
    Heel veel sterkte allebei!

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi Snoopy,

Ook van mij heel veel sterkte,

Liefs Romy

19. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Hee meiden,

Helaas de test vanochtend was negatief, niet dat we nog verwacht hadden dat het anders zou zijn, maar toch. We hebben het ziekenhuis gebeld om het resultaat door te geven. We moeten eerst een evaluatie met de arts hebben, voordat we verder mogen. Eerste mogelijkheid 3 maart ... dus deze cyclus is helaas verloren ... Hopelijk kunnen we dan gelijk een terugplaatsing inplannen, zodat niet ook de volgende cyclus verloren gaat!

Verder gaat het wel weer redelijk, we zijn de ergste schrik voorbij en kunnen er inmiddels wel een beetje om lachen dat we zo naief dachten dat het ons wel even zou lukken de eerste poging!

Groetjes,
    snoopy

20. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi Snoopy,

Gelukkig gaat het beter met je!
    Dat is ook de beste instelling denk ik ondanks het moeilijk is om die instelling te krijgen.

Heel veel strekte de komende tijd en hopen dat je snel weer mag beginnen.

Veel liefs Romy

Deel Deze Pagina