In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, ik kan me helemaal voorstellen dat je zenuwen hebt... Ik heb dat ook voor de echo...alleen duurt die nog wel erg lang voor mijn gevoel.... Succes met een nieuwe hobby zoeken, al is dat niet makkelijk. Al die baby spulletjes.........soooooooo cute :D

Jonie, zoek maar een geschikt moment uit. Het komt vanzelf ;) Ik vertel het alleen op het werk en voor de rest wacht ik op de 1e echo. Dan weten we pas of alles goed is, er echt een kindje zit en het hartje klopt...dan heb je al meer kans dat het goed blijft gaan he...de dag erna zijn we dan ongeveer 8 weken.... pff duurt nog lang...haha..

Cheiba, hoe voel jij je? Ook al aan het kijken naar leuke spulletjes??? En heb je al iets gekocht??? Haha... Wij nog niet...maar na de 12 weken gaan we wel alvast een keer kijkje nemen bij de babydump ofzo...haha...

Oh man.... ik hoop echt elke dag dat de dagen voorbij vliegen....
    Dan komt de echo steeds meer in de buurt en elke dag is een dag meer richting de 12 weken grens.... Mijn buikje begint echt al te groeien....hihi...

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou inderdaad Ikke ;)
    Ik vind al dat de tijd vliegt en dat het soms best wat langzamer mag gaan! Maar in dit geval: plz hurry up!! ;)

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben het helemaal met je eens krullie.... Ik heb volgende week helemaal volgepland, dus die week gaat als het goed is heeeeeeeeeeeel hard voorbij...haha.. Ow spannend...dinsdag komt steeds dichterbij. Ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd.....

Fijne zondag iedereen!!

4. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    O de tijd kan voor mij ook niet snel genoeg gaan! Nog maar 2 weekjes en dan zien we die kleine uk eindelijk weer. Heb vandaag wel leuke dingetjes gekocht. Een hele blitse gebreide knuffel, een leuk slaapzakje en zo'n inbakerzak. Leek me wel handig en was erg goedkoop nu, dus kon het niet laten liggen... Jij nog niks gekocht Ikke?

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, wat leuk :D Echt super. Ik heb nog niks gekocht. Ik wacht tot we de echo hebben gehad. Daarna gaan we een keertje samen kijken bij de babydump en alvast kijken wat we mooi vinden. Dit schrijven we dan op en gaan dan een paar weken later terug om alles te bestellen... oooooow ik kan nu al niet meer wachten... vind de echo echt zoow spannend. Af en toe heb ik de neiging om op te bellen of we niet eerder kunnen, maar dat haalt toch niks uit...dus proberen we nog maar geduldig af te wachten. Morgen over 2 weken weten we of er 1 of 2 ukkies zitten en of het hartje klopt............

Wel merk ik steeds meer dingen bij mezelf die je krijgt in een zwangerschap. Ik krijg van zo'n bultjes op mijn tepel hoven...noem je dat zo??? En het lijkt alsof ze een heeeeeeeeeeeeel klein beetje donkerder worden. Mijne waren echt ontzettend licht....dus je ziet al en beetje verschil...haha....gek eigenlijk he...en mijn buik begint echt op te zetten. Die kleine duwt nu al mijn darmen omhoog ;)

Krullie, spannend morgen he!!! De echo!! Komt hopelijk helemaal goed meid!

6. sunshineS1976

Hier even een ego berichtje:

Net terug van een FM op dag 10.
    Clomid 100mg lijkt ook niet zo veel te doen...
    Weer een eitje van 9mm, hetzelfde verhaal als de vorige keer.
    De gyn zei dat ik de hoop niet moest opgeven. Het slijmvlies was goed verdikt dus daardoor leek het aan te slaan. Volgens haar kan er met Clomid ook pas op dag 20 een eisprong plaats vinden.

Maar goed ik ben natuurlijk meteen depri en negatief en denk gewoon dat t eitje vrijdag weer verdwenen is.
    *snif*

Natuurlijk wil ik het liefst direct zwanger zijn, wie wil dat niet?! Maar ik weet ook wel dat de kans niet zo groot is dat het direct lukt en dat er meer voor nodig is dan een goed eitje... het eitje moet bevrucht worden, goed gaan delen en nog innestelen.
    Maar ja als stap 1 niet eens lukt en er niet eens een ei wil groeien... dan heb ik sowieso geen kans.

Vrijdagmiddag terug. Is het niet gegroeid of verdwenen ga ik direct weer met provera starten en mag ik gaan spuiten... Daar heb ik om gevraagd en mijn gyn kon zich er wel in vinden dat ik dan 150 mg Clomid niet meer wil proberen.
    Dus dat is dan weer een lichtpuntje aan de horizon als ik vrijdag negatief bericht krijg. Ik lees overal dat die spuithormonen (puregon ed) wél aanslaan.
    Gyn zei wel dat ik dan nog vaker naar t zh moet voor echo's. Dan moet ik wellicht wel mijn baas gaan inlichten...

*zucht* :(

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie wat balen zeg!!! Ik hou mijn vingers gekruisd dat het echt nog wel aan gaat slaan!!! Vrijdag middag is het gewoon al een eitje van minimaal 13 mm....oh ik hoop het zo voor je...
    En wat goed dat de gyn je steunt in dit proces. Ben wel erg benieuwd hoe en wat hoor.... hele dikke knuffel want ik gun het zwanger zijn jou ook zo....

Hoe is het met de andere zwangere en niet zwangere???
    Bij mij werken mijn hormomen goed....heb sinds gister 2 puisten.... die heb ik eigenlijk nooit....haha...

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes morgen Krullie!!! Ik zal aan je denken en voor je duimen. Laat je het morgen weten of je eitje is gegroeid???
    I hope so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    En en en???????????????????????????????

10. sunshineS1976

Nope, helemaal niets.
    Had het ook wel verwacht.
    Moet woensdag nog eens terug. Drie fm's als je Clomid gebruikt dus moet toch nog een keer komen voor de zekerheid.
    Is er nog steeds niet veranderd, begin ik 's avonds weer met provera en mag ik gaan spuiten.
    Moet dan beginnen met 75 eh Puregon en Ovitrell (ipv pregnyl).
    Echter, ik mag het maar 2 maanden gebruiken. Levert het niets op, dan wil de gyn een LEO, zo een kijkoperatie...
    Echt balen dus. Want na die galblaasoperatie heb ik zo een beetje gezworen nooit meer zoiets te doen na een k*tnarcose en zoveel pijn gedurende 2 weken...

Voel een behoorlijke druk dat we dus maar 2 maanden de kans krijgen met spuiten...

Daar ook alles goed? Je pukkels weer weg Ikke? ;)
    Wat leuk Jonie, die spulletjes die je hebt gekocht voor de beeb!!

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Krullie,
    Ow wat balen zeg! Ik ben erg benieuwd wat ze woensdag zien. Is ook niet allemaal niks he. Pregnyl is idd op... ik ben heel goed aan het plassen voor de pregnyl :) Maar is echt ontzettend balen.. Ik duim dat je echt wel binnen 2 maanden zwanger bent want nog een operatie is niet niks nee.... pff... heftig zeg...

Voor de rest is bij mij alles goed. Heel af en toe wat misselijk maar eindigt nog niet om boven de pot te hangen...gelukkig... Mijn pukkels zijn nog niet helemaal weg...haha... och ja...dat nemen we maar voor lief..
    Ik ben nu aan het werk. Ga snel weer verder voordat er clienten komen... haha... Fijne zondag allemaal!

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    O Krullie, wat ontzettend k*t! Hopelijk woensdag wat te zien . Provera is om je menstruatie op te wekken toch? Hoef je in ieder geval niet nog twee weken te wachten om door te gaan. Ik hoop echt dat het dan aanslaat!

Ik ben hier trouwens ff minder geweest. Lekker genoten van het mooie weer! Gaat hier verder goed. Word steeds zenuwachtiger voor volgende week en voor m'n gevoel duurt het nog zoooo lang! Heb verder niet echt kwaaltjes meer. Alleen heel erg moe en vroeg wakker steeds. En die pukkels heb ik ook wel last van, pfiew! Die misselijkheid die jij hebt Ikke had ik ook in het begin. Super iri, maar te doen. En ik heb het er allemaal voor over hoor! Geen klacht uit mijn mond.

Werkze nog Ikke en Krullie een fijne zondag!!

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, Ook ik heb lekker genoten van het mooie weer. Ik ga straks denk ik met mijn vriend naar het terras en daar wat eten ofzo... heb daar zo'n zin in...haha...
    Spannend he...weer een echo. Wij hebben beide op 3 april onze echo, alleen ik dan voor de 1e keer. Het duurt idd nog vrij lang ( zo lijkt het ) maar over 2 daagjes is het alweer dinsdag...en dan nog een weekje wachten..
    Vandaag was echt een saaie werkdag. Ben blij dat ik het erop heb zitten. Nu nog 2 daagjes en dan weer een dagje vrij. Heb nu al zin in mijn vrije dag...haha..
    Heb jij je gewone kleren nog aan Jonie?
    Ik kan mijn broeken niet meer aan. Moet toch maar snel zwangerschapsbroeken kopen..hihi...

14. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He Ikke, heb m'n gewone kleren nog aan. Merk wel dat het een beetje krap gaat zitten nu bij mijn buik. Heb bij m'n vorige zw.schap ook vrij lang gewone kleren aan gehad. Heb wel een paar leuke spijkerbroeken en van de week heb ik nog een leuke positietop gekocht.
    Ik nog 3 daagjes werken en dan weer lekker 4 dagen vrij, heerlijk!! Geniet op het terras!

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, ik heb zeker genoten van het teras... heerlijk... haha... Ik ga zaterdag 2 broeken kopen... want bijna niks kan ik meer aan. Jij hebt lang je eigen kleding aangekunt zeg..wel fijn he...haha....

Krullie, hoe gaat het met jou? Vandaag moest je weer terug toch? Succes!!!

16. sunshineS1976

He meiden!

Heerlijk die licht bollende buikjes en allemaal nieuwe kleren die je nodig hebt! Bestel ook zeker van die buikbanden, die zijn zo gaaf!

Ik moest vandaag inderdaad weer terug voor de 3e fm, maar zoals verwacht niets te zien. Morgenochtend recept inleveren bij de apotheek voor puregon en pregnyl. Ben benieuwd wanneer ik het allemaal op kan halen, zal vast besteld moeten worden. Krijg een berg aan spullen mee als ik het goed heb begrepen!
    Zo weer de eerste provera slikken en op dag 3 van ongi moet ik straks elke dag gaan spuiten. Vrijdagmiddag krijg ik trouwens prikinstructie. Best spannend hoor, zo'n naald brrr!!

@Jonie: 12 weken zwanger alweer! Nu kan er gewoon niets meer mis gaan, heerlijk!!
    Het is snel 3 april meiden, dan kunnen jullie je beebje zien!

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Krullie, wat balen zeg dat er weer niks te zien was. Ik ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat. Ik hoop echt dat de Pregnyl wel het goede werk doet. Anders blijf je maar aan het sukkelen met alles. Wat is LEO? Ik zie dat in je handtekening staan.
    Meiske kop op, en ik duim dat het allemaal goed komt!!!
    Ik wil idd ook 1 of 2 buikbanden bestellen. Is ook wel echt leuk, en ook nog meer ondersteunend.

18. sunshineS1976

De Puregon moet nu een eitje laten groeien en de Pregnyl (waar jullie allemaal voor plassen :D) moet ervoor gaan zorgen dat de eitjes springen en er een echte kans is op bevruchting!
    Als het zover komt dat er een of meerdere eitjes gaan groeien, schat ik mijn kansen hoog in!
    Daar hoop ik in ieder geval op!

De gyn wil graag een LEO doen, dat is een kijkoperatie (zelfde als bij de galblaasoperatie die ik heb gehad) waarbij ze veel eiblaasjes wegbranden en je eistokken op die manier weer gereset worden of zoiets. Ik weet het ook niet precies, maar het hele idee van een kijkoperatie zie ik gewoon niet zitten.
    Ik heb mijn gyn er nog vanaf kunnen halen voor in ieder geval 2 pogingen... lukt het niet, dan moet ik na 2x proberen met Puregon wel een kijkoperatie ondergaan...

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, ik zou idd misschien ook Pregnyl krijgen 1x om de eisprong te laten plaatsvinden, maar dat was niet meer nodig want mijn eitjes groeiden zelf zo hard...haha... Maar ik ben wel erg benieuwd zeg. Hopelijk heb je de operatie niet nodig... is niet niks he...
    Ik hoop dat je snel weer ongi bent en met de Pregnyl kunt beginnen. Heel veel succes en we duimen met je mee!!!

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Wat is het hier rustig zeg!

Krullie, ben je al ongi geworden? Hoop het wel voor je want dan kun je weer verder!

Joni, Spannend! Morgen heb je weer een echo. Echt super zeg!

Fieneke, hoe is het met jou. Je ben al ff niet meer geweest. Gaat het nog allemaal een beetje?

Manytroubles, Hoe gaat het met jou? Het is nu april, en in april zou je toch weer verder gaan naar de gyn enzo? Weet je al meer?

All, morgen heb ik de 1e echo. Vind het zo spannend en hoop natuurlijk dat alles goed zit.... Alles groeit goed en hard, dus daar gaan we wel vanuit. Dames die nog niet zwanger zijn, ik hoop dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel lukt!!!!! Ik duim voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina