In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ja, echt rustig hier! Heb niet zoveel te melden eigenlijk, haha! Van het weekend weer lekker geshopt. Leuke jurk gekocht voor een strandbruiloft in mei. Zo'n mooi lange maxi dress, ben er helemaal weg van en als het goed is kan ik hem ook vaker aan dan 1 keer op de bruiloft. Begin hier ook al aardig te groeien. Dat niemand ernaar vraagt verbaast me wel, want volgens mij heeft iedereen het al door! Morgen de echo, spannend ja! Hoe gaat het met jouw zenuwen Ikke? Nog vol te houden? Jij mag 's ochtends al toch?

Krullie, hoe gaat het met jou?

En hoe is het met de rest? Ik hoop goed!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, wat leuk zo'n jurkje. Echt super. Ik heb van het weekend ook geshopt. Heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Vandaag ff wegbrengen om korter te laten maken. Dat heb je als je klein bent...haha.
    Ik heb inderdaad 's morgens de echo. Om half 9. En jij?
    Opzich gaat het nu wel, maar ik moet dalijk werken en na het werk komt het al zo dichtbij... dus ik denk wel dat ik zenuwachtig ga worden. Vooral als ik morgenvroeg opsta en in de auto zit op weg naar het ziekenhuis...haha.. en met jou zenuwen?
    Heb je het nog niet verteld? Of wacht je tot deze echo?

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ik ben ook zo klein, lastig he? Waar heb je ze gekocht. Ik heb er een van Queen Mum en van Noppies en die zijn allebei goed qua lengte. Ooh, zo lekker vroeg al. Ik mag pas om 19.00. Daarna gaan we iedereen even af om het EINDELIJK te vertellen! Met de zenuwen gaat het op dit moment goed. Ben aan het werk, dus wel wat afleiding gelukkig.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik duim voor 2 prachtige echo's morgen!

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ikke, hoe was je echo?

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey lieve lieve meiden!!!

Jonie, ik heb er 1 van de H&M en 1 van mama licious-> bij prenatal gehaald. Zitten wel echt super lekker zeg. Ow dan moet je nog ff wachten...en dat duurt lang dan he. Succes met je echo!

Krullie, dankjewel meid! Hoe gaat het met je?

Dan nu mijn verhaal van de echo......... Oh wat leuk en zoow schattig om te zien :D Echt zo leuk. En wat een nieuws!!! We krijgen er 2!!!!!!!!! Er waren 2 kloppende hartjes te zien. Echt super leuk. We zijn wel heel blij nu... Echt super vet!

7. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    O meid, wat superdesuperleuk voor jullie! Ik ben echt zo blij dat alles er goed uit ziet en het zijn er gewoon 2! De kans was wel groot, maar toch zo leuk! Begin nu zelf ook wel een beetje hyper te worden voor m'n echo vanavond! Heb zo'n zin om onze kleine uk weer te zien! (dat waren wel heel veel uitroeptekens haha)

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, Ja 2 is echt super leuk. Ik ben al helemaal aan het idee gewend...haha. De kans was idd vrij groot, maar dat het dan ook daadwerkelijk zo is...echt super!
    Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier met jullie echo strakjes!!
    Eindelijk weer kijken naar jullie ukkie :D

9. sunshineS1976

Oh my god Ikke!!
    Dubbelgeluk!!!!!!!! Niet te geloven!!
    Van harte meis! :D:D:D:D Helemaal geweldig!!
    Ben superblij voor je!!!!!!!!!!!! Hoop dat alles goed blijft gaan!
    Leuke bijkomstigheid: je mag lekker shoppen voor twee! :D

Succes en veel plezier vanaaf Jonie!!

10. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He meiden, de echo was helemaal super! Alles zag er goed uit en we hebben het eindelijk verteld. Iedereen superblij, echt leuk!

11. sunshineS1976

Meid, wat een heerlijk nieuws!!!
    Natuurlijk is iedereen dolblij ;)
    Leuk dat iedereen nu op de hoogte is!
    Geniet ervan!!!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joni, wooooooooooow super dat alles goed is met de kleine!!! Geweldig! En nu echt lekker gaan genieten.

Krullie, ja echt gek he...2 ukkies! Jij zei het al he.... hihi.. wel echt super leuk. Kan niet wachten tot we kunnen shoppen. Volgende week weer een echo. We krijgen nu extra veel echo's omdat we er 2 krijgen.... vind het wel nog steeds spannend. Ik had gedacht, als ik het hartje heb zien kloppen ( in dit geval dus 2 ) ben ik meer gerustgesteld...maar toch blijft het spannend hoor....pff...

Vanavond gesprek met de manager...ben benieuwd wat ze te melden heeft... Ik heb me ziek gemeld omdat ik niet meer op de groep wil werken vanwege hard groeiende buik en agressie hierop....

13. sunshineS1976

He meis!
    Tuurlijk ben je iets gerustgesteld omdat je 2 hartjes goed hebt zien kloppen, maar het blijft spannend! De 12 weken grens is gewoon heel belangrijk.... maar houd vertrouwen, het komt allemaal goed!

Goed dat je je hebt ziek gemeld, je moet geen risico's nemen! Ben benieuwd wat er uit het gesprek gaat komen. Ze moeten snel iets anders voor je gaan zoeken.

Wat betreft je buik: die groeit natuurlijk extra snel omdat het er twee zijn. Echt gaaf, dan ga je het echt snel zien en kun je van die mooie buikbanden gaan dragen!
    Maak je ook steeds een buikfoto?? Vind ik altijd erg leuk om te zien!

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey krullie, Ja ik heb er ook wel vertrouwen in, maar is wel eng hoor... had niet gedacht dat ik zo zou zijn...haha... Nu vind ik het idd ook erg verklaarbaar waarom mijn buik zo hard groeit. Ik maak iedere week een foto.. ik zal hem van woensdag eens laten zien aan jullie. Kunnen jullie zien hoe hard dat gaat..haha.. wel leuk ja, maar ben benieuwd hoe mijn buik gaat uitsteken... pff... ben maar zo klein... haha...
    Wat betreft het gesprek, ik hoef niet meer op de groep te staan. Ze zoeken iets anders voor mij en tot die tijd mag ik adminstratie doen. Als er iets anders is gevonden, doe ik de helft ergens anders werken en de helft administratie!

Komt de buikfoto van 8 weken zwanger!

15. sunshineS1976

Goede oplossing op je werk, fijn zeg!!

Mooie foto!!! Je buik steekt al echt een beetje uit naar voren! ;)
    Mooooii!! Hoe lang ben je dan?? Denk dat je buik wel HUGE gaat worden met 2 beebjes! ;)

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, Mijn buik steekt idd flink naar voren. Morgen weer een buikfoto maken... ben het vandaag vergeten... hihi.
    Ik ben 1.57 m dus niet echt groot :D Hoe is het verder met jou?

17. sunshineS1976

Hoe was je 2e echo Ikke????? Ik hoop fantastisch!!!

Hier alweer een paar dagen aan het spuiten. Irritant, gaat nooit wennen denk ik. Moet maandag terug voor een fm. Hoop op heel goed nieuws, dat het 't allemaal waard is en het aanslaat...

Hebben jullie het trouwens al verteld aan vrienden en familie??

Jonie: met jou ook alles goed???

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, oow dat spuiten.... verschrikkelijk lijkt me dat.

Onze 2e echo was super!!! Heb beide hartjes zien kloppen en de kindjes waren goed gegroeid. Je ziet ook al echt de knopjes voor de armpjes en beentjes. Echt super blij zijn we.
    Wij hebben het iedereen verteld. Echt iedereen is nu op de hoogte. We krijgen alleen maar leuke reacties, maar ook reacties zo van : oow dat zijn jullie in 1x klaar... echt zo stom om te horen... maar goed... Hopelijk blijven de kindjes goed doorgroeien en worden ze niet al te vroeg geboren...en dat ze maar gezond zijn!

19. sunshineS1976

Gefeliciteerd meis!!! Het is jullie echt super gegund! Heerlijk nieuws en heel bijzonder steeds, die echo's!!
    Wanneer is de volgende echo weer? Wat leuk dat iedereen het weet, geniet heerlijk van al die aandacht en laat die duffe reacties maar langs je heen glijden!

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, wat lief zeg :) Dankjewel! Hoe is het met jou? En met het spuiten? Al een beetje gewend eraan?
    Onze volgende echo hebben we as dinsdag... de 24e.. Best spannend weer... Ik heb er wel echt zin in om onze ukkies weer te zien... haha...

Jonie, hoe is het met jou?

En met de rest van de meiden??

Deel Deze Pagina